TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 12 juni 2018

Geen koelkastje op kamer. Verder goed niet al te ruim. Schoon. Ligging prima Vlakbij Marais en Republique. Ontbijt buiten hotel gedaan bij een leuke bakker Voordeliger en ruime keus. Leuk biorestaurant gevonden.

Datum van verblijf: juni 2018
Le_responsable, Responsable réception van Hôtel Alhambra, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juni 2018

Man,

Naar aanleiding van uw opmerking, raden wij u aan een dubbele superior te kiezen, veel ruimer voor een volgend verblijf.
Wat betreft het ontbijtbuffet, dat in onze eigen tuin kan worden genomen, is het niet vergelijkbaar met dat van een bakkerij.
U kunt warm en koud krijgen ((koffie, thee, chocolade, vruchtensap, croissant, gebak, brood, toast, boter, jam, yoghurt, kazen, vlees, omeletten, eieren,
ontbijtgranen, gebak, fruitsalade, gedroogd fruit, compotes en zalm) en alleen voor 13 € per persoon.

Met vriendelijke groeten
receptie

Beoordeeld op 8 februari 2018 via mobiele applicatie

Prima kamer, schoon, modern ingericht, goede WiFi, airco/verwarming, bedden, badkamer. Vriendelijke ontvangst bij de receptie, je voelt je welkom, goed ontbijt, goed aangevuld. Lekker dicht bij metrostation Oberkampf. Op loopafstand van vele leuke restaurantjes. Prijs/kwaliteit OK. Zou zeker opnieuw boeken. Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 mei 2017

Recent gerenoveerd en zeer proper hotel. Op slechts 100 meter van Metro Oberkampf. Zeer vriendelijk onthaal. Kamers voldoende groot voor een korter bezoek van een paar dagen. Badkamer juist groot genoeg, proper en voorzien van inloopdouche, toilet en wastafel. Comfortabele bedden. Vloer in kunststof. vraag naar kamer aan achterzijde (met zicht op de binnentuin). Ontbijt in buffetvorm was zeker voldoende, kan eventueel genomen worden in de binnentuin.

Kamertip: Vraag kamer aan achterzijde
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 19 juli 2016

Het hotel ziet er verzorgd uit en is schoon. De kamer is niet zo ruim maar heeft wel alles. Het hotel ligt op een goede locatie, op steenworp afstand van een metrostation.
Het personeel is vriendelijk en het ontbijt is prima. De binnentuin maakt het mogelijk om s'ochtends buiten te ontbijten.
Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: juli 2016
3  Bedank Y. v
Beoordeeld op 2 juli 2016

Hotelkamers zijn in Parijs in het algemeen overal klein, deze ook. Goed verzorgde complete kamer, hard maar verder prima bed, fijne badkamer. Wij hadden een rustige kamer aan de achterkant. Helaas geen tijd gehad even van de mooie tuin te genieten. Wifi niet helemaal continue 100%. Verder goede ligging. Ontbijt slaan we altijd over, makkelijker en sneller om even gauw in een cafe koffie en croissant te nemen, dus geen idee hoe het hotelontbijt is. Wel wat gehorig, blij dat we niet al te luidruchtige buren hadden.

Kamertip: achterkant is rustiger
Datum van verblijf: juni 2016