TripAdvisor

Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: Vivienne
1 februari 2018 beoordeeld

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, super vriendelijke bediening. De kwaliteit van het eten is buitengewoon goed, zeker voor deze prijzen. Het wijnassortiment is ook zeker van goede kwaliteit. Wij zouden hier zeker nog eens terugkomen.

Datum van bezoek: januari 2018

9 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekkere en eerlijke keuken, enorm vriendelijke bediening. Tip: heerlijke aangepaste wijntjes per glas te verkrijgen.
Hier kan je lekker de volledige avond tafelen.

Datum van bezoek: december 2017
2 november 2017 beoordeeld

Vriendelijk en persoonlijk onthaal. Gezellige inrichting , verzorgde tafels. Het eten was in orde, wijn zeer goed, leuke menu keuze en bovendien zeer betaalbaar. Een aanrader als je lekker wil eten zonder dat het je een fortuin kost...

Datum van bezoek: november 2017
11 juli 2017 beoordeeld

Na alle positieve beoordelingen en foto's van alle gerechten keken we erg uit naar dit restaurantje... Maar...

Na een vriendelijke ontvangst werden ons 2 amuses gepresenteerd die blijkbaar al een 24 uur op ons lagen te wachten, een slap toastje met olijventapenade en klein saté-tje van koud gekookte groentjes. Geen goede start dus!

Als voorgerecht kreeg ik een slaatje met warme geitenkaas.
Op zich niks verkeerd mee, doordat ik goed gebruik kon maken van het zout en de peper die op tafel stonden.

Als hoofdgerecht hadden we de lamskoteletjes. Dit was echt teleurstellend, lekker lamsvlees kan een beetje vet verdragen maar de 2 kleine koteletjes bestonden voor 50% uit vet! Ook hier kon een beetje extra kruiding geen kwaad.

Aan een dessertje hebben we ons niet meer gewaagd.

Voor de prijs die we hier hebben betaald hebben we in Parijs vele malen beter gegeten. De service maakt wel iets goed.

Wat ons eerst en vooral opviel, is dat de (toch wel vriendelijke) gastvrouw erg geïnteresseerd is in de manier waarop je het restaurant hebt gevonden... via tripadvisor dus.
Dit doet je bijna afvragen van waar de positieve reviews kunnen komen... maar laat ons vooral niks insinueren.

Hopelijk had de chef een Off Day, en hadden wij gewoon pech.
Het feit is dat ze ons hier zeker niet meer terug zullen zien!

Datum van bezoek: juli 2017
19 juni 2017 beoordeeld

Van buitenaf zou je het niet zeggen , ziet er beetje verouderd uit en van binnen hetzelfde. Kerstverlichting aan de bar etc maar je komt voor het eten en de sfeer. sfeer is prima maar het eten is bijna tot in perfectie. Onze zoon heeft zelfs de kok bedankt wat ook terecht was. Ben al minimaal 60 keer in parijs geweest maar nooit zo lekker gegeten als in dit restaurant . En dan de prijs , 1 voorgerecht , 3 keer hoofdgerecht en 3 keer dessert . fles water en 1 bier voor € 94,- . Een top prijs voor top eten. bedankt anna en haar man.

Datum van bezoek: juni 2017

Reizigers die Le Saotico bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France
Parijs, Ile-de-France

In Le Saotico geweest? Deel je ervaringen!