TripAdvisor

Keukens: Frans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Sorbonne
14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond hier gegeten. We hadden beide het menu genomen. Vooraf de uiensoep, daarna de kaasfondue en eindigen met de creme brulee. Het eten was prima en de kosten waren goed. 22,95 p.p.

Datum van bezoek: april 2018

29 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De avond begon te vallen in parijs en het begin te regenen. We zochten met de kids iets om te eten en liepen zonde deze staat in. En verrassend genoeg was het een goede gok. Heerlijk gegeten, dochter aan de slakken, die blij, de steak hache was goed, en Heerlijk fondue in mijn eentje gegeten. Top

Datum van bezoek: augustus 2017
11 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrij goedkoop. €12.90 voor een 3 gangenmenu (voor 18:00uur)
Flink je best doen om alles op te eten. Personeel mag vriendelijker maar is prima te doen

Datum van bezoek: december 2016
31 december 2015 beoordeeld

De binnenroepers schrikken ons af en uit principe stappen we dan binnen in een kalm restaurant waar je het menu eens rustig kan bekijken. Veel volk telkens...we waren hier 2 maal...dik tevreden dus ! Kaasfondue is ruim en overheerlijk, bereidingen met eend eveneens...met cassissaus... Dagschotel aan 12,50 euro op die plaats in de lichtstad Parijs is ongelooflijk ! en of het ons gesmaakt heeft. Ook vriendelijke bediening !

Datum van bezoek: december 2015
30 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen opsmuk, gewoon heerlijk na een dag wandelen met een goede fles wijn en klassieke Franse gerechten te eindigen. Ondanks de drukte miste er een muziekje maar geen reden om geen leuke avond te hebben !

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Le Chalet St Michel bekeken, bekeken ook

Parijs, Ile-de-France

In Le Chalet St Michel geweest? Deel je ervaringen!