21 personen bekijken dit hotel
Gratis annuleren tot 26/08/22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
Gratis annuleren tot 26/08/22
FindHotel
Gratis annuleren tot 23/08/22
Hotels.comUS$ 397
Official SiteUS$ 346
PricelineUS$ 419
Beoordeeld op 12 april 2022 via mobiele applicatie

Fijn en klein hotel in een fijne buurt. Alles ok. Toilet wel slecht verlicht en ontbijtzaal smorgens wat te klein voor het aantal gasten . Maar verder voor ons in Parijs echt wel top ! Leuke restaurants in de omgeving en goede uitvalsbasis om Parijs te verkennen!

Datum van verblijf: april 2022
Beoordeeld op 18 maart 2022

Heerlijk hotel, niet te groot, mooie en goed uitgeruste kamers, parking mogelijk, zeer goede ligging in aangename Parijse buurt. Goed als uitvalspunt voor Parijs. Binnentuin. Heeft zowat alles wat je wil in een grote stad als Parijs. Aangename en rustige omgeving

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 25 februari 2022

Zeer vriendelijk en attent personeel, smaakvol ingericht, mooie rustige tuin, uitgebreid ontbijtbuffet.
De (superior-)kamer was uiterst comfortabel en voldoende groot.
Het vieruurtje (in buffetvorm) wordt, ook in hun andere hotels, gratis aangeboden.
Zeer persoonlijk contact met het personeel.

Kamertip: In Parijs zijn hotelkamers nogal klein, dus kies superior.
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 15 november 2021

Hotel in een prettige buurt (Avenue des Ternes) met alle comfort en vriendelijke staf. Kamers zijn ruim en luchtig, ontbijt is goed verzorgd. het hotel heeft een tuin en eigen parking. Leuke restaurants en winkels vlakbij.

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 20 augustus 2021 via mobiele applicatie

Personeel erg vriendelijk en servicegericht. Parkeren voor de deur vh hotel tegen betaling, maar acceptabel bedrag. Mochten deze zelfs na uitchecken nog laten staan. Gratis minibar, open bar in ontbijtruimte en heerlijke en rustige binnentuin. Perfecte locatie voor stadstrip. Zelfs vergeten jas werd prompt op kosten hotel nagestuurd. We komen zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2021