Beoordeeld op 9 maart 2018

Bij een werkbezoek aan Parijs opnieuw gekozen voor dit hotel. Op ongeveer 45 minuten met de taxi vanaf CDG Airport maar op loopafstand van de Eiffeltoren.

Bij de receptie vergat men mij mijn paspoort terug te geven en kreeg ik de verkeerde kamer, maar verder weinig op het hotel aan te merken.

Heerlijk dat het raam open kon voor frisse lucht. Schone kamer, comfortabel bed en gratis WiFi. Ontbijtbuffet uitstekend.

Voor het eerst gedineerd in het hotel, aangezien restaurants in de buurt prijzig zijn. Geen enorme hoeveelheid aan keuzes op het menu, maar de kwaliteit van het eten is prima en de wijn lekker.

Ik kom hier zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
René A, Directeur général van Pullman Paris Tour Eiffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 maart 2018

Eachte KJvW,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met de Pullman Paris Tour Eiffel te delen.

We zijn verheugd om te lezen dat u het comfort van uw kamer, het ontbijtbuffet en de kwaliteitsgerechten van ons restaurant Frame waardeerde. We benadrukken inderdaad kwaliteit in plaats van kwantiteit. We nemen nota van uw opmerking over het probleem dat u heeft ontmoet bij de welkomstdesk en willen onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor dit ongemak. U bent ervan verzekerd dat we bij Pullman voortdurend ernaar streven onze klanten de beste services te bieden.

We hopen dat we je weer kunnen verwelkomen in ons hotel.

Oprecht,
Rene Angoujard

Beoordeeld op 11 januari 2018

je vrouw wegblazen doe je hier kamertje met zicht op de eifeltoren is een must om dit te doen! lekker ontbijt , super verzorgd, ok het kost iets maar voor deze locatie heb ik dit er voor over! bedankt voor alles

Datum van verblijf: mei 2017
René A, Directeur général van Pullman Paris Tour Eiffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2018

Beste gast

Allereerst willen we u bedanken voor uw opmerkingen en complimenten over de verschillende diensten van ons hotel. We zijn blij dat je genoten hebt van de locatie, je kamer en je ontbijt. Uw tevredenheid is precies wat we zoeken.

We kijken ernaar uit om je weer te zien.

Hoogachtend
René Angoujard

Beoordeeld op 3 augustus 2017

Het blijft bijzonder als je wakker wordt en vanuit je kamer naar buiten kijkt dit imposante gebouw ziet. De kamer was klein maar waarschijnlijk recent gerenoveerd en daardoor van alle gemakken voorzien. De service in dit hotel is uitstekend ook de parkeergarage onder het hotel is makkelijk. enige minpunt is het ontbijt. Het buffet is veel te klein en aangezien er nogal veel gasten in hotel waren kom je daar moeilijk bij, niet goed opgezet. Wel is alles aanwezig maar de kwaliteit laat wel wat te wensen over. De scrambled eieren lijken uit een pakje te komen en het verse fruit smaakt of er een houdbaar spray aan is toegevoegd. jammer want ook hier was de service uitstekend.

Kamertip: Met uitzicht op de Eiffeltoren
Datum van verblijf: augustus 2017
René A, Directeur général van Pullman Paris Tour Eiffel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2017

Beste Nico,

U kunt tijd vertellen over uw verblijf op de Pullman Paris Tour Eiffel. Ik ben verheugd te lezen dat u uw verblijf gewaardeerd heeft. Wat het ontbijt betreft, het spijt me dat je ervaring niet aan je verwachtingen voldoet. Voor uw informatie kunt u persoonlijk onze baas vragen om u eieren op te stellen zoals u dat wilt.
We hopen u van harte welkom te verwelkomen in de nabije toekomst.

oprecht

Beoordeeld op 16 februari 2017

Ruim opgezet hotel met mooie kamers. Gratis snel WiFi, goede bedden en op loopafstand van de Eiffeltoren en het openbaar vervoer. Ideaal voor zaken of een vakantie in Parijs.

In de buurt zijn restaurants genoeg voor een leuke avond uit. Wel ligt het hotel in een prijzige buurt.

Enige minpunt: het was erg warm in het hotel. Gelukkig kon de balkondeur open.

Kamertip: Kamers aan de achterzijde zijn het rustigst qua geluid 's nachts.
Datum van verblijf: februari 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 februari 2017

Zeer mooi hotel! Kamer was heel erg proper en zag er heel nieuw uit. Wij hadden de suite met uitzicht op de eiffeltoren. Prachtig wakker worden met dat uitzicht. Hotel voelt wat zakelijk aan. Ontbijt was zeer lekker maar de fruitsap was naar mijn mening niet vers al was dit wel aangegeven. Veel geld voor het ontbijt. In Amsterdam was dit 10 euro goedkoper voor evenveel keuze. Wij zijn om 10 uur gaan ontbijten en men kwam om 10:45 uur zeggen dat het restaurant binnen 15 minuten zou sluiten. Dit vond ik jammer want we hadden het gevoel dat we weg 'moesten'. Personeel is heel vriendelijk maar is allemaal aan de zakelijke kant. De buurt rondom het hotel lijkt me een buurt waar je snachts niet wilt rondlopen. Voor derest is het hotel tip top inorde. en zeer goed beveiligd! Wij hebben genoten van het weekendje Parijs.

Kamertip: Verdieping 9 met perfect uitzicht op de eiffeltoren (kamer 935)
Datum van verblijf: februari 2017