16 personen bekijken dit hotel
Hotels.comUS$ 336
Official SiteUS$ 293
ZenHotels.comUS$ 390
Beoordeeld op 6 april 2019 via mobiele applicatie

Superieur kamer vrij ruim met een klein frans balkonnetje. Goed bed, badkamer wel klein maar mooi en compleet.
Goede voorzieningen en gratis minibar met water en wat fris.
Ontbijt is uitstekend, wel wat kleine tafeltjes die vrij dicht op elkaar staan.
Vriendelijke bediening en ontvangst. Ligging is goed in de buurt van de Champs Elysees en de metro lijn 9 en 1
Er tegen over een goede bistro “Marloe” en goed frans restaurant “Artoise” in de straat.
We komen hier graag terug!

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 21 januari 2018 via mobiele applicatie

Mooi hotel, met prachtige oude details, zoals de oude lift! Prima service en mooie schone en zeer nette kamers. Enige mogelijke nadeel van een oud pand is dat je op ongemakkelijke momenten je ‘de buren’ kunt horen...

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 27 februari 2017

Gezellig en cosy hotel, vriendelijk personeel, uitstekend en uitgebreid ontbijt, te enge kamer en veel te smal bed wel met goede vering, airco en TV werkten niet naar behoren, lawaaierig aan de straatkant.

Kamertip: kamers langs de binnenzijde hebben minder straatlawaai !
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 18 oktober 2016

Mooi, gezellig hotel in het centrum. Lekker ontbijt en mooie kamers. Jammer dat de kamers heel benauwd zijn bij aankomst. Alles is aanwezig. Gratis koffie, thee en sap in de lounge en in de kamers aanwezig. Minibar zit bij de prijs in

Datum van verblijf: oktober 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 16 oktober 2016 via mobiele applicatie

Precies de hotelkamer waar je aan denkt als je naar parijs gaat. Service is erg goed met hele nette vriendelijke mensen. Alles is inbegrepen. Goede douche, ruime kamer. Als je op de bovenste etage zit kun je de eiffeltoren zien.

Datum van verblijf: oktober 2016