Mercure Paris Arc de Triomphe Etoile
234 US$
208 US$
  • Zwembad
  • Restaurant
Le General Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
227 US$
189 US$
Official Site
294 US$
209 US$
  • Restaurant
Fred Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
156 US$
150 US$
257 US$
244 US$
  • Restaurant
Hôtel La Manufacture(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
162 US$
127 US$
  • Bar/lounge
Le Patio Bastille(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
170 US$
457 US$
419 US$
Agoda.com
3 februari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Klein maar zeer proper hotel.We hebben hier 2 nachten verbleven.Personeel is zeer vriendelijk en goede ontvangst,kamer was uitstekend met zeer goed matras en mooie douche,totaal niets aantemerken.
Ontbijt was ook in orde maar wel wat weinig keuze van beleg en broodjes.
Uitstekend gelegen vlakbij de champ elysees,ook wat restaurantjes en cafes vlakbij.Minpunt is wel dat de prijs wat aan de hoge kant is.Pluspunt:Ondergrondse betaalparking in de straat met ingang vlak voor de deur.

Verbleef: februari 2016, reisde met een partner
1 november 2015 beoordeeld

Een goed hotel voor een zakelijke trip; goed gelegen voor het Palais de Congres. Wel duur maar wat wil je hartje Parijs. Ontbijt moest maar liefst €19 kosten en was niet bijzonder. Kamers keurig, badkamer maar ook een apart toilet. Douchen in bad met alleen een handdouche zonder een hoog ophangpunt dus onder de straal staan was niet mogelijk. Geen verdere faciliteiten in het hotel. Men probeert met kleureninstellingen van de kamerverlichting zich te onderscheiden

Kamertip: De kamers aan de straatzijde kunnen wat rumoerig zijn al was mijn angst daarvoor groter dan de realiteit
  • Verbleef: oktober 2015, reisde voor zaken
Muriel G, Directeur général van Mercure Paris Arc de Triomphe Etoile, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 december 2015

Dear Guest,
Thank you for your comment and for sharing your experience with us.
Concerning the breakfast, you can choose to have the Express & Co Breakfast at 8 € per person - cheapest and light. We hope to have the pleasure to welcome you again.
Please receive all our best regards.

20 november 2014 beoordeeld

Wij hebben hier 2 nachten verbleven voor een citytrip, en de ligging was echt super. Vanuit de kamer (superior, kamer 664) konden we in de verte La Défense zien. De kamer was ook netjes en ruim genoeg. Het bed vonden wij helaas wel goed liggen maar we hebben er alletwee beide nachten slecht in geslapen.
Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar wel lekker.
We hebben het hotel met een mooie promotie kunnen boeken waardoor het zeker zijn geld waard was voor de kwaliteit en de locatie die je daarvoor terug kreeg.

• Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Muriel G, Directeur général van Mercure Paris Arc de Triomphe Etoile, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 maart 2015

Dear Guest, Thank you for your review. Hoping to have the pleasure to welcome you again. Best regards.

14 april 2014 beoordeeld

Afgelopen weekend hier in dit hotel voor drie dagen verbleven. Zeer mooie en ruime kamers. Wij hadden een kamer op de eerste verdieping. Helaas twee nachten heel veel last gehad van straatlawaai. (naast ons was er een soort van rendez-vouszaak) Het ontbijt was lekker maar prijzig voor wat je maar kreeg. Het personeel is zeer vriendelijk. Een aanrader als je heel dicht bij de toeristische attracties wil zitten. Zeer vlotte verbinding met de metro.

• Verbleef: april 2014, reisde met een partner
Muriel G, Directeur général van Mercure Paris Arc de Triomphe Etoile, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 april 2014

Dear Guest,
First of all, we would like to apologize for the noise coming from our neighborhood. We always remain at your disposal for a room reallocation during your stay. We will suggest also to choose our Express& Co Breakfast. We hope to have the pleasure to welcome you again for your next Parisian stay and thak you for sharing your experience with us.

15 november 2013 beoordeeld

• Verbleef: november 2013, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Muriel G, Directeur général van Mercure Paris Arc de Triomphe Etoile, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 mei 2014