nakapluis

Fijn hotel met eigen uitstraling

4,0 van 5 bollen14 jan 2020 beoordeeld
Nette kamers met lekkere bedden. Wij zaten in een opgeknapte kamer. Leuke lounge met veel planten in fijne rustige wijk. Goed ontbijt. Ook glutenvrij te bestellen. Tip: een mogelijkheid op eigen kamer thee of koffie te zetten, zou fijn zijn.
Datum van verblijf: januari 2020
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 20 jan 2020
Dear Nakapluis,

Thank you very much for sharing your experience with us, we hope that you enjoyed the city of Paris.

Word beloond met One Key
  • Pullman
5.8 km van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel
Meer hotels in Parijs bekijken
Beoordeeld op 6 november 2019

Kleine kamers en hele krappe douches, personeel aan in checkbalie kijkt niet op of om als je groet . Ontbijt is oke alleen te kleine capaciteit als er veel mensen zijn.
En alleen wit brood . Bediening in bar en restaurant prima

Datum van verblijf: november 2019
F_Villemur, General Manager van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 november 2019

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your experience with us.

We take good notes for your remarks. Our front desk team is usually congratulated by the guests but we will surely communicate your impression to them to keep them aware about behavior they should have.

Regarding the breakfast, we also serve cereal bread (not only white bread)

Beoordeeld op 7 mei 2019

De lobby is verbouwd, in een woord afschuwelijk donker en vol planten een open ruimte , geen positief woord voor over, en wij kennen dit hotel al jaren , wij maken gebruik van IBIS overal in Europa zijn ook lid , maar dit was absoluut de laatste keer dat wij van deze keten gebruik hebben gemaakt.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 6 februari 2019

Bijna alles aan het hotel is goed of heel goed: ontbijt, entree, personeel, de wijk waarin het hotel ligt, maar wat zijn de kamers klein: één stoel in een tweepersoonskamer, nauwelijks ruimte voor je bagage; jammer.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
F_Villemur, General Manager van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 februari 2019

Dear Guest,

Thank you very much for sharing your opinion with us.

We are glad to read that you had a nice stay overall, and we hope that we will see you again for yoour next stay in Paris.

Kind regards

Beoordeeld op 30 januari 2019

Allés perfect!! waterdruk douche aan de magere kant! Ook een gezellig dansfestijn op de laatste vrijdag in de maand in de hal met vrolijke jongelui en zelfs volwassenen! Keurig na 24.00 afgelopen! En volgende dag alles opgeruimd en netjes! Leuk om te zien dat er nog gewoon lol gemaakt wordt Naast de herrie v d gele hesjes en de bestorming vd Bastille Opera “les Troyens”

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
F_Villemur, General Manager van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 januari 2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us.

Beoordeeld op 13 januari 2019

Kamers zijn gedateerd, Had kamer aan de voorzijde gereserveerd maar deze had niets zoals afgesproken een 2 persoonsbed. Andere kamer gekregen en volgens de receptie ook aan de straatkant maar helaas niet. dag 2 wel de juiste kamer gekregen maar de halve dag geen heet water.Receptie was onderbezet en nam geen telefoon op. 3x verhuisd terwijl je het 1x goed kon doen. restaurant is 2 jaar geleden gerenoveerd en de kwaliteit is goed. Locatie van het hotel en de ibis bedden zijn prima.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
F_Villemur, General Manager van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Dear Guest,

Thank you for sharing your experience with us.

We take good notes of your remarks and would like to express our sincere apologies for the inconvenience.
Our rooms will be renovated in 2019, including new design and new furnitures, we hope that you will have an opportunity to try them.

We remain at your entire disposal shouls you require any further assistance.