Paul
Amsterdam, Nederland

Niet gemiddeld maar ook niet goed.

3,0 van 5 bollen6 jan 2017 beoordeeld
Kleine kamers maar wel goede bedden. Douche was ok, klein en had schoner gemogen. Ontbijt is ok maar niet super en zelf je eitje koken. Vervelend was dat er dubbele booking was en schoonmaakster 3x binnenkwam terwijl je lag te slapen. Verwacht geen luxe. Het is een basic hotel zonder luxe maar een stuk beter dan Franse hotels waar je faciliteiten moet delen. Prijs/Kwaliteit is juist. De Basis is uitstekend, goede bedden en goede douche. Hotel is prima gelegen je bent snel op alle plekken van de stad.
Datum van verblijf: januari 2017
3,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Is er een probleem met deze beoordeling?
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele bijdrager en niet die van Tripadvisor LLC zelf. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Word beloond met One Key
  • Booking.com
5.8 km van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel
Meer hotels in Parijs bekijken
Beoordeeld op 10 augustus 2016

Vriendelijk onthaal, pasjes voor de hotelkamers en de liften. Er kan niemand het hotel binnen komen op de etages met kamers zonder een pas, want dan gaat de lift niet naar boven. Vond dit een prima idee! De kamers zijn klein, maar voor een persoon is het meer dan voldoende. Kleine badkamer, maar ook voldoende. Alleen de schoonmaak mag iets meer attent zijn. De douche was niet schoon gemaakt, want dezelfde haren lagen er nog van toen ik de eerste keer de douche gebruikte!!! Dus beter opletten daar. Voor de rest, alles in orde. Prima bed, grote televisie (amper gekeken, veel te veel te doen in Parijs zelf) en ook - niet onbelangrijk - vlakbij de metro. Dus je kunt vanuit je hotel zo overal naartoe in Parijs. Een aanrader!!! Ontbijt 10 euro. Waar vind je dat nog.

Kamertip: Alle kamers liggen rustig omdat het in een rustige buurt gelegen is. Niet aan een luidruchtige grote weg of zo. Heerlijk.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2016

Hotel heeft redleijke kamers voor het centrum van parijs. Het hotelontbijt was prima maar kan wat uitgebruider. Hygiene was goed en de concierge zeer behulpzaam. Vlakbij metro en dus gemakkelijk bereikbaar

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 1 augustus 2016

We komen regelmatig in dit hotel. De locatie vlak bij Place de la Bastille is uitstekend. De Marais ligt op loopafstand en in de buurt zijn veel leuke restaurantjes te vinden. Directe metro naar Gare du Nord en eigen parkeergarage (€ 25 per dag).
Kleine kamers, maar uitstekende bedden. Enkele jaren geleden geheel opnieuw ingericht. Indien in het bezit van een accorkaart kan men online inchecken en ligt de sleutelkaart bij aankomst klaar. Bij ons bezoek was het buiten 35 graden Celsius maar binnen stond de vrijwel geruisloze airco al aan en was het lekker koel.
Minpuntje is de logistiek in het (ontbijt)restaurant. Men anticipeert slecht en daardoor is er steeds van alles op. Bij dit bezoek gold dat vooral voor dienbladen, borden, kopjes en kommetjes. Bij vorige bezoeken waren het de broodjes en het beleg. Koffie-automaten die leeg raken worden pas na lang tijd bijgevuld. Nu deed slechts één van de vier automaten het en bleven de beide sapautomaten gewoon leeg.
Afgezien van het ontbijt een goed hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Beoordeeld op 30 juli 2016

Het hotel was goed te bereiken met het openbaar vervoer vanaf het station Gare de Nord Paris. Hierdoor waren we snel op onze bestemming. Toen we in het hotel arriveerde werden we gastvrij ontvangen door Florian.

De kamer was niet heel groot, maar vooral functioneel ingericht. Vooral praktisch en dat spreekt mij wel enorm aan. Daarnaast was de ligging van het hotel enorm fijn. Je ligt in een rustig gebied, maar tegelijkertijd is de 'drukte' heel dichtbij. Hierdoor loop je zo het bruisende Parijs in.

In de buurt van het hotel zit een supermarkt, waar wij regelmatig gebruik van hebben gemaakt. Vooral als we een dagje de stad gingen verkennen, gingen we daar onze boodschapjes doen voor de dag.

Ook zit er aan de overkant van het hotel een pizzeria, die ik je zeker kan aanbevelen!

Beoordeeld op 27 juli 2016

Uitstekend ontvangen; kamer was al klaar hoewel het nog geen 12 uur was. Inrichting sober, maar doelmatig en goed. Prima bedden en schoonmaak; wel enigszins gehorig. Perfect ontbijt. Wifi werkt goed, maar lastig toegankelijk en steeds opnieuw aanmelden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com