Roos K
Leiden, Nederland

Heerlijk geslapen

5,0 van 5 bollen8 aug 2016 beoordeeld
Hotel heeft redleijke kamers voor het centrum van parijs. Het hotelontbijt was prima maar kan wat uitgebruider. Hygiene was goed en de concierge zeer behulpzaam. Vlakbij metro en dus gemakkelijk bereikbaar
Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Bezocht met familie
5,0 van 5 bollenLocatie
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Word beloond met One Key
  • Booking.com
5.8 km van Ibis Paris Bastille Opera 11th Hotel
Meer hotels in Parijs bekijken
Beoordeeld op 1 augustus 2016

We komen regelmatig in dit hotel. De locatie vlak bij Place de la Bastille is uitstekend. De Marais ligt op loopafstand en in de buurt zijn veel leuke restaurantjes te vinden. Directe metro naar Gare du Nord en eigen parkeergarage (€ 25 per dag).
Kleine kamers, maar uitstekende bedden. Enkele jaren geleden geheel opnieuw ingericht. Indien in het bezit van een accorkaart kan men online inchecken en ligt de sleutelkaart bij aankomst klaar. Bij ons bezoek was het buiten 35 graden Celsius maar binnen stond de vrijwel geruisloze airco al aan en was het lekker koel.
Minpuntje is de logistiek in het (ontbijt)restaurant. Men anticipeert slecht en daardoor is er steeds van alles op. Bij dit bezoek gold dat vooral voor dienbladen, borden, kopjes en kommetjes. Bij vorige bezoeken waren het de broodjes en het beleg. Koffie-automaten die leeg raken worden pas na lang tijd bijgevuld. Nu deed slechts één van de vier automaten het en bleven de beide sapautomaten gewoon leeg.
Afgezien van het ontbijt een goed hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Beoordeeld op 30 juli 2016

Het hotel was goed te bereiken met het openbaar vervoer vanaf het station Gare de Nord Paris. Hierdoor waren we snel op onze bestemming. Toen we in het hotel arriveerde werden we gastvrij ontvangen door Florian.

De kamer was niet heel groot, maar vooral functioneel ingericht. Vooral praktisch en dat spreekt mij wel enorm aan. Daarnaast was de ligging van het hotel enorm fijn. Je ligt in een rustig gebied, maar tegelijkertijd is de 'drukte' heel dichtbij. Hierdoor loop je zo het bruisende Parijs in.

In de buurt van het hotel zit een supermarkt, waar wij regelmatig gebruik van hebben gemaakt. Vooral als we een dagje de stad gingen verkennen, gingen we daar onze boodschapjes doen voor de dag.

Ook zit er aan de overkant van het hotel een pizzeria, die ik je zeker kan aanbevelen!

Beoordeeld op 27 juli 2016

Uitstekend ontvangen; kamer was al klaar hoewel het nog geen 12 uur was. Inrichting sober, maar doelmatig en goed. Prima bedden en schoonmaak; wel enigszins gehorig. Perfect ontbijt. Wifi werkt goed, maar lastig toegankelijk en steeds opnieuw aanmelden.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 12 juli 2016

Eerst het belangrijkste pluspunt: de locatie van het hotel is uitstekend. Vlakbij place de la Bastille zijn de openbaar vervoer verbindingen uitstekend. Ook voor reizigers met de auto ligt het hotel gunstig, de route in en uit Parijs is makkelijk en efficient. Bovendien heeft het hotel een eigen parkeergarage (wel een krappe, dus parkeren kan lastig zijn).
Het ontbijtbuffet is simpel, maar oke.
In een Ibis hotel verwacht je geen overdreven luxe, maar dit hotel is ronduit spartaans. Onze kamer was bijzonder klein. Zo kon de deur van de kamer niet helemaal open, want het tweepersoonsbed stond in de weg. Het bed zelf stond aan één kant op zo'n 25 cm van de muur, dus via die kant in en uit bed stappen was nauwelijks te doen. Ook voor de rest van de kamer hield het allemaal niet over. Kastruimte voor (hang)kleding was miniem, waardoor we noodgedwongen uit onze koffers moesten leven. Wat op zich weer een probleem was, omdat er nergens echt ruimte was om de koffers te plaatsen.
De badkamer was zo mogelijk nog minimaler, met een toilet, een klein wastafeltje en een douchecabinetje waarin zelfs de slankste persoon zich nauwelijks kon bewegen. Bovendien was de waterdruk zo laag dat er van echt douchen nauwelijks sprake was. De deal moet wel héél erg goed zijn, willen wij hier nog terugkeren.

Beoordeeld op 25 februari 2016

Heel interessante ligging van het hotel in centrum Parijs.Toch rustige straat,maar vlakbij het bruisende centrum. Proper,correcte en vlotte bediening.Heel goed bed,kleine maar propere badkamer.Ruim ontbijtbuffet in rustige sobere eetzaal.Voordeel is ook de ondergrondse parking. Zeker aan te raden voor een bezoek aan Parijs.

Datum van verblijf: februari 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken