“Wow (wat mooi, maar ook wat veel bezoekers)”
Beoordeling van Sainte-Chapelle Kapel

Sainte-Chapelle Kapel
Van tevoren boeken
Meer info
11,62 US$*
Vanaf
Zonder wachtrij: Sainte Chapelle in Palais de la ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 2.255 dingen om te doen in Parijs
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
9 oktober 2018 beoordeeld

Ik ben een beetje in tweestrijd, het was een ongelofelijk mooie kapel met prachtig glas-in-lood ramen, maar er waren ook wel érg veel toeristen. Je museumpas is nutteloos omdat je in de rij moet voor de security check, maar daarna werkt het wel om de rij te vermijden. Het is ongelofelijk mooi, maar voor mij was het minder omdat er gewoon teveel mensen waren....

4 september 2018 beoordeeld

10 euro inkom is niet weinig, voor audioguide betaal je nog extra. Er zijn wel kaarten met uitleg beschikbaar. Niet groot, wel mooi.
Indrukwekkend !

22 augustus 2018 beoordeeld

Hier kun je alleen maar zitten en stil kijken hoe het licht en de ramen samen een steeds wisselend kunstwerk scheppen!

19 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kerk is gewoon niet groot. Maar de ramen zijn werkelijk prachtig. Je zult er niet heel lang rond lopen. Koop vooral een combi ticket met de conciergerie.

Bekijk meer beoordelingen
18 augustus 2018 beoordeeld

Het is er heel mooi. De aankoop van een skip the line ticket is geen overbodige luxe want de wachtrij is enorm. We kochten een audiogids maar ik vond deze heel langdradig. 80% van die gids is in 1 plaats.

Reizigers die Sainte-Chapelle Kapel bekeken, bekeken ook

In Sainte-Chapelle Kapel geweest? Deel je ervaringen!