“Zeer mooi, zeker de moeite!”
Beoordeling van Legermuseum

Legermuseum
Van tevoren boeken
Meer info
13,90 US$*
Vanaf
Zonder wachtrij: Legermuseum Parijs en graftombe ...
Geclassificeerd als nr. 67 van 1.962 dingen om te doen in Parijs
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
19 februari 2018 beoordeeld

Heel mooi gebouw en de graftombe van Napoleon is zeker een aanrader om te bezoeken. Wij mochten gratis binnen omdat we onder de 26-jaar waren. Dus een goedkoop uitstapje voor ons. Leuk om te doen als je ietwat geïnteresseerd bent in de geschiedenis. Mooie giftshop maar uiteraard (zoals elke museum giftshop) aan de dure kant, wel leuk om eens een kijkje te nemen.

21 november 2017 beoordeeld

Voor 14,5 euro per toegangsticket is dit zeker een meevaller .
Van de Romeinse tijd tot de tweede WO heel goed toegelicht met audio en vele atributen...uniformen ,wapens ,sabels .... inbegrepen in de prijs is ook een bezoek aan de tombe van Napoleon ...

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker de moeite om te bezoeken. Graf van Napoleon is erg mooi. Hadden toevallig gratis inkom op 14juli. Dat was mooi meegenomen

8 september 2017 beoordeeld

Mooi (groot) museum dat tevens de laatste rustplaats is van Napoleon .
Imposante tombe die alleen al de moeite waard is om te bezoeken, die is gelegen onder de gouden koepel die je al van verre toeblinkt

Bekijk meer beoordelingen
5 september 2017 beoordeeld

Je moet ervan houden. Een oorlogsmuseum met als hoogetpunt de tombe van Napoleon Bonaparte. Dit was vroeger een militair ziekenhuis mede tot stand gebracht door de zonnekoning. Prachtige gouden koepel op het dak

Reizigers die Legermuseum bekeken, bekeken ook

In Legermuseum geweest? Deel je ervaringen!