Vandaag geopend: 10:00 - 18:30

Paris Museum Pass 4 dagen
67 beoordelingen
vanaf 83,26 US$
Beoordeeld op 12 maart 2020

Museum met beeldentuin. Jammer dat deel van de tuin niet toegankelijk was. Audiotour beschikbaar, kost wel geld. Wij hebben dat niet gedaan, de beelden spreken voor zich.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 23 februari 2020 via mobiele applicatie

Het Musée Rodin blijft boeien. Het is over de jaren heen het vierde bezoek en het blijft aantrekkelijk omwille van de beeldentuin met topmerken. De verzameling binnen is eveneens zeer de moeite en gevarieerd. Tenslotte is de omgeving met de tuin en het nabij gelegen les Invalides met een schitterende koepel bij zonnig weer op de achtergrond zeer mooi.

Datum van activiteit: februari 2020
Beoordeeld op 29 december 2019

De meesten kennen wel Rodin's beeld van "de denker" en als je een beetje jezelf er in hebt verdiept, dan zijn ook de burgers van Calais, Balzac en Johannes de Doper bekende werken. Als je alles zo bij elkaar ziet is het toch weer veel indrukwekkender, zeker als je beseft dat Rodin in staat was om tijdens zijn leven meerdere malen met een beeld waar we nu niet van opkijken een regelrechte rel veroorzaakte omdat het te realistisch was of omdat het te karikaturaal was. Ik was deze keer vooral onder de indruk van de terracottawerken.

Datum van activiteit: december 2019
Beoordeeld op 31 oktober 2019 via mobiele applicatie

Heerlijke plek. Prachtig stijlvol gebouw, binnen ingedeeld in sfeervolle kamers waarin je door het werk van Rodin wandelt. Zonder audioguide is er wel weinig duiding. Maar heel mooi opgesteld, ook onze dochters vonden het erg de moeite waard. Sla zeker de tuin niet over waar enkele van zijn meest bekende en monumentale werken staan.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 29 september 2019

Veel, heel veel van Rodin. Buiten in een schitternde tuin die de mooie beelden alle ruimte geeft. Binnen in een te kleine ruimte waar je vooral als het warm is, in ademnood raskt.

Datum van activiteit: augustus 2019