Beoordeeld op 28 mei 2017 via mobiele applicatie

Dit weekend twee nachten hier verbleven.
Hotel ligt vrij kort aan de rondweg in Parijs, IDEAAL bereikbaar! Auto voor 2,5 dag in parkeerplaats aan overkant van hotel geboekt. Kostte ons 52 euro..
Heren aan de receptie spreken goed Engels. Toch handig aangezien mijn Frans niet zo best is. Kleine, maar vooral prima kamer! Badkamer erg netjes!
Op loopafstand van metro waardoor je erg snel naar vrijwel iedere plek in Parijs kan reizen. Ongeveer 10 a 15 minuten lopen naar de arc de triomphe. Helemaal super

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 31 augustus 2015

We hadden een prachtige kamer met alle comfort.
Heel tevreden over het personeel, het ontbijt en de kamer. De kamer was ruim en netjes het bed wat aan de kleine kant maar van goede kwaliteit. Wij gaan graag nog eens terug.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
gwadoux, Directeur général van Villa Brunel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2015

Dear Guest,
Thank you so much for your comment.
We look forward to welcoming you as soon as possible.

Best Regards

Gregory Wadoux

Beoordeeld op 28 juli 2015

In driepersoonskamer is er eigenlijk plaats voor vier. Comfortabel en rein wat in Parijs soms te wensen overlaat. Vriendelijk personeel. Prima ligging in het centrum zonder veel overlast. Parking nabij is voortdurend bewaakt wat een voordeel is , zeker omdat onze autosleutel niet meer werkte , en aan een minprijs voor de gasten van het hotel! Een aanrader.

Datum van verblijf: juli 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 10 juli 2015

Kamer zeer goed, bed en matras uitstekend wel op onze kamer een piepkleine badkamer. Met de deur open moeten douche met als gevolg dat je badkamer onder water staat. Wij hadden kamer 24 op tweede etage.De wc moet je zijdelings gebruiken want je kunt niet tussen de muur en het toilet met je benen. Ontbijt goed. Service en vriendelijkheid top die niet zo evident is in Parijs.

Kamertip: Kamers aan de voorkant van het hotel zijn beter alle kamers naast de lift koker zijn klein.
Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 28 april 2015

Als jong kopper ( beide 21 jaar ) hadden we geen zin om veel geld uit te geven aan een hotel in Parijs. We kozen voor Villa Brunel, en wat een voltreffer van formaat was me dat !
Super vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie, simpele kamers, gratis WI-FI. Grote douche en een goed maar simpel ontbijt met keuze tussen 2 soorten brood, croissant, chocobroojes, baguettes, cornflakes, fruit en diverse soorten beleg.

Het hotel ligt vlakbij de Arc De Trioph en vlakbij metrostation Argentine ( Gele lijn )

Dus, als je naar Parijs wilt gaan en niet te veel spenderen aan een GOED hotel. Kies dan voor Villa Brunel, een echte aanrader !

Kamertip: rustige buurt
Datum van verblijf: april 2015