249 US$
  • Zwembad
148 US$
141 US$
  • Inclusief ontbijt
Le General Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
212 US$
138 US$
Official Site
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 169 US$ per nacht.

Fred Hotel(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
123 US$
108 US$
Hotel Website
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 125 US$ per nacht.

356 US$
301 US$
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 335 US$ per nacht.

249 US$
161 US$
Besparingsmelding! 22% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 22% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 207 US$ per nacht.

117 US$
102 US$
HolidayInn.com
Besparingsmelding! 41% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 41% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 173 US$ per nacht.

Le Patio Bastille(Parijs)(Heel veel waar voor je geld!)
139 US$
136 US$