Opslaan

vanaf US$ 42,74
vanaf US$ 45,87
vanaf US$ 113,64
Beoordeeld op 22 mei 2022 via mobiele applicatie

Lange wachtrij om de lift in te gaan. Trappen waren buiten gebruik. Maar door de gids goede info gekregen en top geregeld. Amber, bedankt!

Beoordeeld op 14 mei 2022 via mobiele applicatie

Sem onze reisleidster heeft met veel enthousiasme ons leuk begeleid. Ze heeft veel verteld en we hebben leuke middag gehad!

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 2 mei 2022

Leuke tour met enthousiaste uitleg van onze gids George, hij kan goed uitleggen en weet veel van de stad, zeker een aanrader!!!

Datum van activiteit: mei 2022
Beoordeeld op 1 mei 2022 via mobiele applicatie

We hebben op woensdag 27-04-2022 de Eiffeltoren beklommen onder leiding van George uit Georgië.
George had erg veel informatie en wist veel interessants te vertellen. Daarnaast was hij heel grappig, we hebben erg gelachen. We kunnen deze trip iedereen aanraden. We zouden ‘m zo weer boeken als we weer in Parijs waren.

Beoordeeld op 9 april 2022 via mobiele applicatie

Super lieve en toffe gids, Tamar! Ondanks het de hele tour regende zorgde ze ervoor dat het leuk bleef. Heel leuke weetjes meegekregen over Montmartre en wij komen zeker nog eens terug!

Datum van activiteit: april 2022
Tracy W, Operations Specialist van ExperienceFirst Paris, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2022

Zo goed om te horen dat ondanks het weer, Tamar in staat was om u een geweldige Montmartre tour te geven. Ze is een doorgewinterde gids, en nogal een karakter- we zijn blij haar te hebben- en ook blij u als gast te hebben gehad. Komt u alstublieft terug!