Beoordeeld op 7 januari 2020

Datum van verblijf: januari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Stéphanie GAGNOUX, General Manager van Mercure Reims Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2020

Beoordeeld op 26 december 2019

Service, ontbijt en ligging was gied, de kamer daarentegen was voor de betaalde prijs maar vrij miniem. Zeker omdat het een kamer voor 3 was.
Er was een bed bij gezet maar dit maakte de kamer nog veel kleiner en was er amper ruimte.

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Stéphanie GAGNOUX, General Manager van Mercure Reims Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2019

Beste gast,
Bedankt voor uw feedback.

Wat fijn dat u tevreden was van onze service, het ontbijt en de gunstige ligging.

Jammer dat u de prijs/ kwaliteitverhouding ivm de kamer minder vond. We delen u graag mee dat wij kamers hebben van verschillende groottes. Aarzel een volgende keer dus zeker niet om uw voorkeur door te geven bij de reservatie.

We wensen u alvast gelukkige feesten toe!

Vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,

Stéphanie GAGNOUX, General Manager

Beoordeeld op 28 oktober 2019

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotel-cmanager, Stéphanie GAGNOUX, General Manager van Mercure Reims Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2019

Beoordeeld op 7 oktober 2019

De onthaalmedewerkers zijn supervriendelijk en ook zeer behulpzaam. De kamers waren redelijk ruim en netjes. Ze zijn echter niet meer top! Hier en daar is iets stuk / beschadigd, ze zouden wel een kleine opknapbeurt verdienen. We lagen op het 5de verdiep en 's nachts was er totaal geen lawaai / hinder! Het ontbijt was goed, maar stoorde me ook hier aan kleine dingen! Tafels die men terug in gereedheid bracht en de kruimels / restjes gewoon op het tapijt veegde, het aanvullen van het ontbijtbuffet gebeurde vanuit de originele verpakking ( toastbrood uit plastic verpakking, confituurtjes bijvullen uit de grote kartonnen doos, ...) Er kon moeilijk een glimlach verschijnen op de gezichten van het personeel!

Datum van verblijf: oktober 2019
Hotel-cmanager, Stéphanie GAGNOUX, General Manager van Mercure Reims Centre Cathedrale, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2019

Beste Lode,
Heel erg bedankt voor uw feedback van het Mercure Reims Centre Cathédrale.

Wat fijn dat u genoten heeft van onze centrale ligging, vriendelijke medewerkers en nette kamers. Wij noteren uw opmerking over het onderhoud van de kamers en nemen die mee naar onze volgende renovatieronde dit najaar. Uw opmerking over het ontbijt zullen wij ook intern bespreken met ons team. Wij delen u wel graag mee dat ons brood rechtstreeks van de warme bakker komt. We hopen dat uw verdere verblijf naar wens was. We hopen alvast u nogmaals te mogen verwelkomen in onze gerenoveerde kamers!

Vriendelijke groeten,

Stéphanie GAGNOUX, General Manager

Beoordeeld op 19 september 2019

Waren hier voor de 2de keer. Wat opviel was dat we veel personeel herkenden die er 2 jaar geleden ook werkte. Zegt veel over de werkplek. Alle personeel - van receptie, restaurant, bar tot housekeeping was zeer vriendelijk. We komen graag terug.

Datum van verblijf: september 2019