“Weinig gekruid”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld

We bestelden de steak tartaar en de kip met foei gras. Beide gerechten waren totaal niet gekruid. De risotto bij de kip was gewoon echt niet lekker, proefde naar niks en zeer papperig. Kortom was het niet gekruid. Wel hele vriendelijke bediening!

Datum van bezoek: juli 2020

29 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima lunch, bediening zeer correct. Gerechten waren goed even als de wijnen. Geen sterren niveau maar prijs kwaliteit is dik in orde. Prachtige locatie waar we zeker weer terug gaan als we in Epernay zijn om Champagne gaan ophalen.

Datum van bezoek: juni 2020
16 februari 2020 beoordeeld

Wij gingen er eten op 14/2. Bij de reservatie werd ons niet meegedeeld dat er slechts 1 menu geserveerd werd die avond. Prijs: 61 euro pp. We hadden dus geen keuze. De gerechten waren ondermaats, geen verse producten en de bediening snel en slordig.
Kortom, a tourist trap

Datum van bezoek: februari 2020
17 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Culinair genoten in een mooi decor. Vriendelijke bediening en lekker gegeten.
Méér dan een brasserie! Wij komen hier zeker terug.

Datum van bezoek: november 2019
28 oktober 2019 beoordeeld

zaterdagavond veel volk bij La Banque. Wij mochten achteraan in het klein zaaltje zitten.
Gezellig en betere akoestiek.
Vriendelijk Personeel. Bediening gaat wel snel. Lekker van eten.

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die La Banque bekeken, bekeken ook

In La Banque geweest? Deel je ervaringen!