Beoordeeld op 26 juli 2018

We hebben niet in het hotel verbleven omdat de datum waarop ik eerst gereserveerd had niet paste door omstandigheden. Deze reservering was 4 MAAND op voorhand! Ik heb Gevraagd om te mogen annuleren zonder 70€ verlies, maar dat mocht niet terwijl er dan toch nog gelegenheid genoeg was om de kamers te verhuren. Het stond idd in de reservering , maar je kon ook vragen om die " boete" kwijt te schelden. Maar dit was zonder pardon: non

Datum van verblijf: juli 2018
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2018

Bonjour Anne-MArie C..., Nous vous remercions pour votre commentaire négatif. En effet, vous avez réservé via booking.com où des pénalités sont à payer en cas d'annulation. Vous avez voulu annuler et vous nous avez demandé de ne pas payer les pénalités, ce que nous avons refusé (conditions booking.com), et comme par hasard vous n'avez pas annulé, mais seulement 3 mois plus tard (15 jours avant votre date d'arrivée)...Sachez Madame, que si vous aviez réservé en direct vous n'auriez pas eu de pénalités et vous auriez un tarif plus bas que sur Booking.com. Votre avis (non constructif) n'est qu'un simple geste puéril digne de votre comportement lors de vos demandes incessantes de remises de vos pénalités. Pour votre information, nous avons des annulations pour lesquelles nous acceptons la remise des pénalités mais ces demandes sont souvent courtoises et justifiées réellement...
Hallo Anne-MArie C..., bedankt voor je negatieve reactie. Inderdaad, je hebt geboekt via booking.com waar boetes betaald moeten worden in geval van annulering. Je wilde annuleren en je vroeg ons om de boetes niet te betalen, die we hebben geweigerd (voorwaarden booking.com), en zoals geluk zou je niet hebben geannuleerd, maar slechts 3 maanden later (15 tagen bevoor coem)... Ken mevrouw , dat als u online zou boeken, u geen boetes zou krijgen en dat u een lager tarief zou hebben dan op Booking.com. Uw mening is een eenvoudig kinderachtig gebaar dat uw gedrag waardig is wanneer u constant vraagt om kortingen op uw straffen. Voor uw informatie hebben we annuleringen waarvoor we de levering van de straffen aanvaarden, maar deze verzoeken zijn vaak hoffelijk en echt gerechtvaardigd ...

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bovenste verdieping (drie trappen) voorziet in een appartement met twee ruime slaapkamers ( 4 personen max), een goede badkamer en een klein keukentje (koelkast, waterkoker en 2 pits elektrische plaatjes). De elektrische platen mochten we vanwege veiligheids overwegingen niet gebruiken. Appartement is prima met uitzicht op de jachthaven en Atlantische oceaan. Het geheel is licht outdated, maar op zich ok. De oude stad ligt op 20 minuten lopen, maar in de directe omgeving voldoende restaurants en barretjes. Voor herhaling vatbaar? Twijfel gevalletje.

Datum van verblijf: augustus 2017
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Bonjour, nous vous remercions pour votre commentaire. Concernant la suite familiale, nous pouvons être à 5 personnes avec un lit supplémentaire. Concernant la plaque de cuisson, elle ne fonctionne pas car nous ne sommes pas une résidence hôtelière et la sécurité de nos hôtes priment. A très bientôt. Benoît

Beoordeeld op 23 juni 2017

Je wordt hier als een vorst behandeld. Mooie kamers met, volgens mij allemaal een eigen terras. Er is ook nog een gezamenlijk terras, dat uitkijkt op de haven en op zee. Het hotel is ook gunstig gelegen om even het gezellige stadje in te lopen.

Kamertip: Alle kamers zijn eigenlijk prima!
Datum van verblijf: mei 2017
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2017

Dear WillemN, My apologize but I prefer to speak english (less mistakes...I think !-)) to answer you ...I really thank you for your comment and I think that you had a really nice stay. I wish you a nice summer and lot of discovering way. See you a next time. All the best. Benoît

Beoordeeld op 28 september 2016

Wat een geweldig, prachtig hotel.
Ontvangst erg vriendelijk.
Wij hadden een kamer met uitzicht op de jachthaven, geweldig mooi.
Ontbijt: iedere ochtend verse broodjes , jus d,orange, koffie of thee, twee soorten kaas, twee of drie soorten vleeswaren, confituren.
Parkeren, gratis en bij het hotel.
Lopen naar de stad is wel een half uurtje maar langs de baai en haven en stadsmuur is dat zo voorbij, anders een taxi of bushalte ook naast hotel.

Kamertip: Zeezicht kamers zijn prachtig
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 8 augustus 2015 via mobiele applicatie

Vóór de overtocht naar de Kanaaleilanden verbleven wij in dit leuke, oorspronkelijke hotel. Grote familiekamer voor vier personen. Wel even de trappen op klimmen met de koffers. Mooi uitzicht, vriendelijk personeel. Nette voorzieningen voor deze categorie. In orde dus.

Datum van verblijf: augustus 2015
ManoirMalo, Propriétaire van Manoir du Cunningham, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 augustus 2015

Dear Netherlands... We thank you for your comment and hope to see you next year or earlier...best regards and see you soon.