“Uitstekend”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Zaterdagavond wezen eten met de familie. Service erg goed en telkens met de glimlach. Eten zeer goed. Absoluut de moeite waard

Datum van bezoek: maart 2020

24 september 2019 beoordeeld

Na lang zoeken op Internet dit restaurant gevonden met een vegetarische keuze op de menukaart. Het is Beloké, een van oorsprong Congolees gerecht met kabeljauw en deze wordt dus hier aangeboden in de vegetarische variant. Mijn echtgenote vond de Beloké Végéta super lekker, kruidig, veel groente en geserveerd in een bananenblad. Ik zelf had dan de Beloké Cabillaud met kabeljauw. Zeer smakelijk, lekker veel kruiden (ook kruiden die ik niet kende). Lekker een tripel karmeliet erbij en de maaltijd afgesloten met een dame blanche en amarena. Prijs en kwaliteit zijn prima in orde.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 augustus 2017 beoordeeld

Echt goed eten voor een schappelijke prijs. Normale porties. Uiterst vriendelijk personeel. Mooie decoratie

Datum van bezoek: juli 2017
8 juli 2015 beoordeeld

Deze winter hadden we gezien dat deze zaak verbouwd werd, en toen we er deze week aankwamen zag het er een aantrekkelijke zaak uit. Het feit dat er steeds veel volk zat was voor ons een goed voorteken. We zijn er deze week gaan eten en waren zeer aangenaam verrast door de vriendelijkheid, gezelligheid en de kwaliteit van de keuken.
De kaart is uitgebreid en biedt voor elk wat wils, de prijzen zijn zeer correct, de bediening gebeurt vlot. Voor ons een leuke ontdekking, we gaan er zeker nog terug!!

Datum van bezoek: juli 2015
23 april 2015 beoordeeld

Al sinds 1978 is dit een restaurant om te onthouden en te proberen Het is over gegaan van ouders op kinderen en nog altijd even lekker en er is een heel gemoedelijke speciale sfeer met een uitstekende keuken en zeer schappelijke prijzen. Ben je in de buurt van Carnac Mis dit restaurant dan zeker niet. Het heeft ook enkele reuze specialiteiten zoals Liboke

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die Le Petit Bedon bekeken, bekeken ook

In Le Petit Bedon geweest? Deel je ervaringen!