Leg de laagste prijs van deze websites vast
Novotel Suites
Booking.comUS$ 125
Expedia.comUS$ 125
Hotels.comUS$ 125
PricelineUS$ 125
TravelocityUS$ 125
FindHotel
Beoordeeld op 2 september 2017

Novotel Suites is een echte aanrader om op weg naar Zuid Frankrijk of Noord Spanje te overnachten. De stad zelf is oud en heeft weinig te bieden. Het personeel is zeer vriendelijk en het gratis parkeren op het binnenterrein of in de garage is zeer welkom.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 19 augustus 2017 via mobiele applicatie

Concept van Novotel suites staat ons wel aan . In vergelijking met klassieke Novotel is je kamer veel ruimer met apart zitgedeelte dat kan dienen als slaapplaats voor de kinderen . Apart toilet . Bad en aparte douche . Novotel suites 1e generatie . Nog geen renovatie gehad. Als gold membre accor tegenwoordig enkel maar welkomstdrankje voor 1 persoon ipv hele gezelschap en geen hartelijke welkom. Ontbijt goede variatie met Nespresso apparaat . Buiten ontbijten mogelijk. Parking stond vol maar gratis geparkeerd op straat voor hotel . Veilige optie gezien hoofdas naar centrum

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 20 april 2016

Het hotel is een mengeling tussen een appartement en een hotel. Dat wil zeggen, elke kamer heeft een grote ruimte met een tafel, stoelen en kitchenette. Bij Novotel suite is het slaapgedeelte zelfs af te zonderen door een gordijnwand, erg handig !!
Het ontbijt is ronduit goed te noemen. De bar is matig (ik heb het niet zo op bediening in de vorm van flessen of blikjes, gewoon een glas is gek genoeg).
Daarnaast is er een uitgebreide automaten ruimte waar je van allerlei eten kunt kopen. Het hotel heeft een parkeerterrein waar je voor 20 euro kunt parkeren, maar in de straat achter het hotel is het gratis parkeren, dus waarom zou je?

Kamertip: Maakt niet uit de kamers zijn over het algemeen stil
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 juli 2015 via mobiele applicatie

Heb in precies zo'n zelfde hotel geslapen in Munchen, kamers prima, ontbijt goed en genoeg te doen in de omgeving. Enige puntje wat zou kunnen verbeteren is de bar dat is het dan net niet, vrij prijzige drankjes als je 4 bier bestelt komen ze glazen tekort hahaha Volgende keer boek ik hier weer!

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 9 september 2013 via mobiele applicatie

Op doorreis Cl. Ferrand aangedaan en hier 1 nacht verbleven. De kamer was prima in orde maar net iets te klein voor een gezin met 2 kinderen (wv 1 baby). De omgeving van het hotel is vrij deprimerend, maar de tram, die voor de ingang van het hotel stopt, brengt je met 5 minuten naar het centrum. De prijs (150 euro pn incl. (prima) ontbijt is wat aan de hoge kant gezien stad/locatie hotel.

Datum van verblijf: september 2013