Mercure
Expedia.comUS$ 136
PricelineUS$ 133
Destinia.comUS$ 139
Beoordeeld op 17 augustus 2021

Vriendelijke ontvangst, parkeergelegenheid om de hoek, mooie en schone kamer, prima ontbijt. Locatie in centrum van Clermont Ferrand. Restaurants op loopafstand. Prima hotel als uitvalsbasis voor bezoeken in de regio

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 29 juli 2021

Heerlijk hotel. Ruime familie kamer met uitzicht op het plein. Op
Loopafstand van de kathedraal met z’n restaurants. Roomservice ook super snel! Het ontbijt was de volgende ochtend ruim opgezet met voor een ieder wat wils. Gezin met kinderen van 7&5

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 6 november 2019

Kamer vragen langs voorkant gebouw. Prachtig uitzicht. Mooie grote kamer. Steeds uitgebreid ontbijt. In het hotel zelf kun je niet diner maar in de ongevoeglijk vindt u alle soorten Restaurants.
Op het personeel en bediening niet op aan te merken.

Datum van verblijf: september 2019
GUILLAUME_BRUN, Directeur général van Mercure Clermont Ferrand Centre Jaude, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2019

Dear 376rennyk,

Thank your for sharing your review and thank you for your 4/5.

I am really glad to read your satisfaction, all the team will enjoy it ! I will transfer your review.

You appreciate localization of the hotel, really few steps distance from the restaurants, old city and shops and I am happy about that.

I hope to welcome you again and Iwish you a merry Christmas and a happy new year.

Kind regards,

Guillaume Brun
Manager

Beoordeeld op 12 augustus 2019

Een prachtig hotel in hartje centrum - ruime zeer mooie kamer op de hoogste verdieping met een mooi uitzicht op de stad ( rondom glas - superieurkamer )
Geluiddicht en airco zoals het moet - gezellige bar. ( geen restaurant maar geven tips in de buurt )
Parking aan de overkant van het plein.
Voor een stadsbezoek een absolute aanrader.

Kamertip: Neem voor een kort verblijf meteen de beste kamers ( superieur )
Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 29 juli 2019 via mobiele applicatie

We verbleven één nacht in dit centraal gelegen hotel. Het hele centrum is te voet bereikbaar.

De kamers zijn ruim en zeer schoon. De kamer maar ook de rest van het hotel heeft een nette frisse uitstraling.

Het ontbijt is compleet. Prima in orde.

Het is even lastig om de ingang van de parkeergarage van het hotel te vinden. Wij belandden in de garage aan de andere kant van het plein. Hierdoor moesten we iets verder met de bagage lopen.

Al met al uitstekend tevreden over ons verblijf!

Datum van verblijf: juli 2019