Vandaag geopend: 10:00 - 18:00

vanaf 23,48 US$
vanaf 46,97 US$
vanaf 43,24 US$
Beoordeeld op 29 juli 2020 via mobiele applicatie

Heel veel informatie echter op te toegankele wijze gebracht, enkel voor echte beginnelingen interessant, naar ons gevoel teveel op kinderen gericht, komt niet in de buurt van een bezoek aan een echte Chateau

Beoordeeld op 9 juli 2020 via mobiele applicatie

Het museum is majestueus en prachtig van architectuur. Omwille van de Corona waren we zo goed al alleen, en konden alles goed en intens uitproberen, met als gevolg dat we na anderhalf uur nog maar aan etappe 5 toegekomen waren. Super audio guide systeem maar een typisch probleem van vele nieuwe moderne interactieve musea is het evenwicht vinden van voldoende interessante informatie en zo’n overaanbod waardoor de tieners al snel afhaken en op het einde van de rit gewoon de coole dingen onthouden hebben. Dus op zich zeker de moeite, maar trek er zeker voldoende tijd voor uit.

Beoordeeld op 5 juli 2020 via mobiele applicatie

Leuk om te doen, interactief en interessant. Waarschijnlijk ook plezierig om met kinderen te doen. Je bent ongeveer twee uur bezig.

Beoordeeld op 11 februari 2020 via mobiele applicatie

Een zeer bijzonder gebouw met vanaf de bovenste verdieping een geweldig uitzicht over de Garonne en de stad. Binnen het museum wordt aandacht gegeven aan alle wijnstreken over de hele wereld. Veel interactieve mogelijkheden. Toch heb ik als waardering maar drie ballen gegeven omdat bij mijn tweede bezoek opnieuw bleek dat ik een samenhang miste. Daarnaast was het glas wijn dat je als afsluiting ontving op de bovenste verdieping erg tegenviel. We waren met vier personen en proefden elkaars keuze. Geen van de wijnen sprong eruit als bijzonder, terwijl je eigenlijk een topper verwachtte in het hart van de wijnwereld

Datum van activiteit: januari 2020
Beoordeeld op 29 november 2019 via mobiele applicatie

Met een groep van ongeveer 20 mensen hebben wij de multi-sensory workshop gedaan. Het was een erg mooie ervaring, zeker de moeite waard. Vier heerlijke wijnen geproefd en de ervaring er omheen is leuk.

Datum van activiteit: november 2019