21 juli 2017 beoordeeld

We sliepen in dit hotel op terugreis van een vakantie in Italië.
We werden aangenaam ontvangen in het hotel. De kamer was aan de kleine kant: elke vierkante meter werd benut (leuke kast, verborgen tafeltje,...). Het bed was te kort - mijn voeten werden verplicht buiten te slapen :(. Het hotel ligt vlakbij het centrum, netjes binnen wandelafstand en toch geen stadslawaai. Parkeergelegenheid werd ook netjes voorzien.
Het ontbijt was uitgebreid, met een paar minpuntjes: het ei smaakte niet echt en de vloer leek niet zo netjes. De ruimte was modern en aangenaam aangekleed.
De aanwezigheid van het vaste tapijt is niet echt een voordeel. Het uitzicht van de kamer geeft ook zeker geen meerwaarde...

• Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
birgit b, Responsable réception van Hotel D, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juli 2017

Dear Guest,

We thank you for choosing Hotel D for your recent stay in Strasbourg.
We have taken note of your different comments and are pleased that you enjoyed our staff and our good location.

The entire satisfaction of our guests is our priority, so next time you visit Strasbourg, we would be pleased to show you the different room categories we offer.

We hope the see you soon again!

Kind Regards,

Emilie,
Front Desk Manager

17 juli 2017 beoordeeld

Zeer vriendelijk personeel, het ontbijt was redelijk duur maar wel goed. Kleine kamer waar alles aanwezig was wat nodig is. De badkamer had een ruime douche, zeepjes en shampoo kon gebruikt worden. Jammer genoeg was het bed te kort voor iemand van 1,90m . Aparte ruimte voor het toilet (met schuifdeur), zonder raam of ventilatie. Zowel onze kamer als die van onze medereizigers was niet echt proper (veel stof op de vensterbank, op de lamp, toilet ...).

Kamertip: In de gangen en kamers ligt vasttapijt, waardoor het niet zo interessant is voor mensen met een allergie.
  • Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden

Dear Guest,
First of all, we thank you for choosing Hotel D for your stay in Strasbourg and for sharing your feedback.
We have taken acknowledge of your comments, especially the point concerning housekeeping. It is constructive critic like yours that will help to always improve our quality and service.

We hope to have the pleasure to welcoming you for your next stay.
Best Regards,

Emilie,
Front Desk Manager

10 april 2017 beoordeeld

Prima hotel met parking. Goede ontvangst Kortbij centrum. Mooie moderne kamer met douche Lekker ontbijt. goede sauna. kortom: uitstekend!
Aan iedereen aan te bevelen, correcte prijs, eerder voor kort verblijf

• Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Hotel_DSxb, Directeur général van Hotel D, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 april 2017

Dear Guest,

Thank you for your comment on Hotel. D Strasbourg!

We are happy to read that you have been seduce by our House, and its services.

We are looking forward to welcome you again in our Hotel !

Best regards,

Douay F.
Manager

1 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel heel rustig gelegen op wandelafstand van het centrum.
Kamer is modern en leuke zithoek. Heel netjes .
Ontbijt biedt veel keuze, maar aan de dure kant zoals in veel hotels.
Heel vriendelijk personeel en heel hulpvaardig.
Wij waren heel tevreden.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
Hotel_DSxb, Directeur général van Hotel D, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2016

Dear guest,

Thank you very much for sharing your impressions on TripAdvisor.

We are glad to read that we met your expectations and found the service to your liking.

We hope that we will have the opportunity again then to be at your service in the near future!

Best regards,

Douay F.
Manager

20 augustus 2016 beoordeeld

zeer goeie ligging (dicht bij autosnelweg) voor een kort verblijf van 1 of een paar nachten, parking, dichtbij de stad om 's avonds te gaan eten, ideale ligging voor een citytrip Straatsburg (je kan te voet naar het centrum) . Zeer vriendelijk onthaal- en ander personeel, lekker uitgebreid ontbijt, kamers en badkamer in orde en voorzien van alles (zeepjes, Nespresso,..)

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner