“De perfecte plaats om de stad te bezoeken.”
Beoordeling van Hotel Gutenberg

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hotel Gutenberg
Beoordeeld als nr. 10 van 129 hotels in Straatsburg
Lebbeke, België
Niveau 4 bijdrager
38 beoordelingen
13 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 15 nuttige stemmen
“De perfecte plaats om de stad te bezoeken.”
Beoordeeld op 31 december 2016

Omdat onze gereserveerde kamers (ik had er twee gereserveerd) niet meer vrij waren, hebben we een gratis upgrade gekregen in een ruimere deluxe kamer. Het personeel aan de lobby was heel vriendelijk en behulpzaam, en verschafte ons de mogelijkheid om een betaalbare parking te vinden. Op vijf minuten wandelen van het hotel, konden we voor drie dagen parkeren. Dit koste ons amper € 40,00 voor drie dagen. Er zijn nog wel andere parkings in de nabijheid, maar dan zoudeen we uiteindelijk, per dag, ook € 40,00 betalen.
De kamers waren ruim en heel net. Ook na de eerste nacht konden we een propere kamer vinden. Een Nespresso koffiezetapparaat stond ter beschikking en was zelfs uitermate "clean". Alle producten in de bathroom waren aanwezig en werden bijgevuld.
Het ontbijt was top! Alles was aanwezig en zelfs een specialleke werd onmiddelijk klaargemaakt.
Bovendien is het hotel centraal gelegen en kan men van hieruit alle bezienswaardigheden bezoeken. Kortom...en topklasse hotel.

• Verbleef December, 2016, bezocht met vrienden
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 1 januari 2017
Dear Guests,

We thank you very much for your nice review!
We are glad that you enjoyed our hotel and services.
Thank you again for sharing your experience and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

Schrijf een beoordeling

1.062 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
Eerst Nederlands
Deinze, België
2 beoordelingen
Beoordeeld op 21 september 2016

Het hotel voldoet aan de verwachtingen. Heel goede ontvangst, vriendelijk personeel.
De kamers zijn ruim en vooral heel erg proper. Onze badkamer had geen bad, maar door een heerlijke douche was dit geen enkel probleem.
Het uitzicht vanuit de kamer op de kathedraal is prachtig.
Zeker een aanrader en prima prijs/kwaliteit verhouding.

• Verbleef September, 2016, bezocht met vrienden
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 26 september 2016
Dear Guests,

We are really pleased that you have enjoyed your stay at our Hotel and we thank you very much for your kind comment.
It was a great pleasure to have you as our guest.
We propose special rate all year long for every room category.
We hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Kritinia, Griekenland
Niveau 2 bijdrager
7 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 5 nuttige stemmen
Beoordeeld op 28 januari 2016 via mobiele applicatie

Als alleen reizende verwachte ik een super kleine kamer, maar ik was echt verrasst door de mooie kamer. Een kamer op 4-de verdieping (wens was zo hoog mogelijk ), comfortabel bed, alles ziet er fris en nieuw uit, zeer netjes, Nespresso koffie machine met capsules, thee, nuxe toiletartikelen, verwarming, gezellige belichting, mooi uitzicht, zeer centrale lokatie, personeel professioneel.
Jammer dat check-in om 14 uur is, was al aanwezig om 12 uur, maar geen kamer gekregen. Wel bagage-kamer aanwezig.

Verbleef Januari, 2016, bezocht alleen
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 29 januari 2016
Dear Guest,

We thank you very much for your nice review!
It is a pleasure to read how much you enjoyed your stay with us.
Check-in is at 2 p.m because we need time to clean and check the rooms in order to satisfy every guest.

We are looking forward to welcoming you again to the Hotel Gutenberg.

Sittard, Nederland
Niveau 1 bijdrager
4 beoordelingen
Beoordeeld op 16 januari 2016 via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit is prima.
Vriendelijk personeel,
Mooie en netjes verzorgde kamer,
Prima verzorgd ontbijt,
Goede locatie midden in de stad.

Helaas vraagt tripadvisor om 200 karakter te gebruiken dus vandaar nu nog ff wat puntjes om dit aantal te bereiken………… ;-)

Verbleef Januari, 2016, bezocht met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 18 januari 2016
Dear Guests,

We thank you very much for your nice review! We are so glad to receive such positive feedback about our property and our staff.
We look forward to welcoming you soon again at the hotel Gutenberg.

Mol, België
Niveau 2 bijdrager
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 november 2015 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar prima hotel in het midden van de stad. Tussen la petitie france en de kathedraal. We hadden het geluk om in de enige kamer met balkon te verblijven. De kamers zijn zeer proper en hygiënisch. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Verbleef November, 2015, bezocht met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 16 november 2015
Dear Guests,

Thank you very much for sharing your feeling on Tripadvisor.
We are delighted to read that you enjoyed our location and services.

We look forward to welcoming you soon at the hotel Gutenberg.

Best regards.
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Hotel D
Régent Petite France & Spa
nr. 5 van 129 in Straatsburg
1.021 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Gutenberg geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Gutenberg

Gelegenheid: Hotel Gutenberg
Adres: 31 rue des Serruriers, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Petite France Nord Est
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 86 € - 202 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Gutenberg 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Gutenberg met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gutenberg Hotel Strasbourg

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?