We ondersteunen de volgende browsers:

“Prima hotel ”
Beoordeling van Hotel Gutenberg

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
“Prima hotel ”
Beoordeeld op 16 januari 2016 via mobiele applicatie

Prijs-kwaliteit is prima.
Vriendelijk personeel,
Mooie en netjes verzorgde kamer,
Prima verzorgd ontbijt,
Goede locatie midden in de stad.

Helaas vraagt tripadvisor om 200 karakter te gebruiken dus vandaar nu nog ff wat puntjes om dit aantal te bereiken………… ;-)

Verbleef Januari, 2016, bezocht met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 18 januari 2016
Dear Guests,

We thank you very much for your nice review! We are so glad to receive such positive feedback about our property and our staff.
We look forward to welcoming you soon again at the hotel Gutenberg.

Schrijf een beoordeling

1.013 Reizigersbeoordelingen

Bekijk beoordelingen van
Overzicht waarderingen
Tips van reizigers helpen jou bij het kiezen van de perfecte kamer.   Kamertips (2)
Datum | Waardering
Mol, België
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 nuttige stemmen
Beoordeeld op 13 november 2015 via mobiele applicatie

Eenvoudig maar prima hotel in het midden van de stad. Tussen la petitie france en de kathedraal. We hadden het geluk om in de enige kamer met balkon te verblijven. De kamers zijn zeer proper en hygiënisch. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Verbleef November, 2015, bezocht met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 16 november 2015
Dear Guests,

Thank you very much for sharing your feeling on Tripadvisor.
We are delighted to read that you enjoyed our location and services.

We look forward to welcoming you soon at the hotel Gutenberg.

2 beoordelingen
Beoordeeld op 2 augustus 2015

Nette kamer, voorzien van alle comfort. Aardig personeel bij de receptie. Ontbijt was goed. Staatsburg heeft ons verrast. Erg de moeite waard. Het hotel is erg centraal gelegen. Een aanrader voor een leuke prijs.

• Verbleef Juli, 2015, bezocht met een partner
gutenberg60, réceptionniste van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 4 augustus 2015
Dear guests,

We thank you for the interest you have for our hotel Gutenberg.
The hotel is located near the cathedral and the old city area “Petite France”.
Around the hotel you can find museums, local restaurants, small pedestrian streets.
All our rooms have a modern and contemporary style with views of the cathedral, the street or the courtyard.
Every day we install for our customers a breakfast buffet with fresh and products from Alsace.
We stay at your disposal for more information if you want to come a next time.
We will propose you with pleasure a special rate depending on our availabilities.
Looking forward to seeing you.

Antwerpen, België
30 beoordelingen
9 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 12 nuttige stemmen
Beoordeeld op 23 juli 2015

Logeerden op de 5de verdieping in zeer kleine zolderkamer (naar ons gevoel een één
persoonskamer, gezien het bed van 1.40cm). Airco op kamer zeer luidruchtig;
Mini badkamertje, zeker niet geschikt voor grote mensen. Ontbijt zeer basic en niet
voldoende aangevuld.
Ligging van hotel in stad zeer gunstig.
prijs / kwaliteit verhouding van hotel ondermaats. Veel te duur voor kamer die wij kregen.

Kamertip: Neem zeker geen kamer op de 5de verdieping (zolderkamers)!
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Juli, 2015, bezocht met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 24 juli 2015
Dear Guests,

Thank you for taking the time to write your impression about your stay in our hotel. We regret you did not appreciate your attic room. We have larger rooms and it would be a pleasure to accomodate you in a larger room if you want to come back. We propose local and tipical full breakfast for our guests.

We hope to have the pleasure of welcoming you again at the Hotel Gutenberg.

Lier, België
24 beoordelingen
15 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
Beoordeeld op 31 mei 2014

Straatsburg, de moeite waard om te bezoeken ! Hotel Gutenberg heeft een perfecte ligging, vlakbij het historische gedeelte van de stad, de kathedraal, de wijk "Petite France". Het hotel beschikt over compacte maar goede kamers waarin alle comfort aanwezig is dat je nodig hebt. Wij verbleven in een Privilège kamer. Zoals in de titel gezegd zijnde, we keren volgend jaar weer.

Kamertip: Een privilège kamer aan de voorkant is altijd goed ! Er is geen lawaaihinder.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef Mei, 2014, bezocht met een partner
gutenberg60, réceptionniste van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordeling, 12 juli 2014
Dear guests,
Thank you for your review.
Our team is glad to hear that you enjoyed your stay. Our hotel is in the heart of the city, not far from the cathedral and the old town "Petite France".
You can visit our website or call us to book another stay with an interesting rate.
Best regards
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Petite France Nord Ouest
Régent Petite France & Spa
nr. 6 van 127 in Straatsburg
4.5 van 5 bollen 985 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Gutenberg geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Gutenberg

Gelegenheid: Hotel Gutenberg
Adres: 31 rue des Serruriers, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Petite France Nord Est
Voorzieningen:
Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk)
Stijl hotel:
Prijsklasse (per nacht): 77 € - 173 €
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Gutenberg 4*
Aantal kamers: 42
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Priceline, Expedia, Hotels.com en TripOnline SA, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Gutenberg met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Gutenberg Hotel Strasbourg

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?