Hotel Gutenberg
  • Roomservice
245 US$
204 US$
  • Gratis parkeren
Qualys-Hotel des Princes(Straatsburg)(Heel veel waar voor je geld!)
103 US$
83 US$
64 US$
62 US$
  • Gratis parkeren
Athena Hotel & Spa(Straatsburg)
127 US$
120 US$
131 US$
117 US$
HIExpress.com
  • Inclusief ontbijt
FilterenAlle talen
13 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar prima hotel in het midden van de stad. Tussen la petitie france en de kathedraal. We hadden het geluk om in de enige kamer met balkon te verblijven. De kamers zijn zeer proper en hygiënisch. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 november 2015

Dear Guests,

Thank you very much for sharing your feeling on Tripadvisor.
We are delighted to read that you enjoyed our location and services.

We look forward to welcoming you soon at the hotel Gutenberg.

2 augustus 2015 beoordeeld

Nette kamer, voorzien van alle comfort. Aardig personeel bij de receptie. Ontbijt was goed. Staatsburg heeft ons verrast. Erg de moeite waard. Het hotel is erg centraal gelegen. Een aanrader voor een leuke prijs.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
gutenberg60, réceptionniste van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2015

Dear guests,

We thank you for the interest you have for our hotel Gutenberg.
The hotel is located near the cathedral and the old city area “Petite France”.
Around the hotel you can find museums, local restaurants, small pedestrian streets.
All our rooms have a modern and contemporary style with views of the cathedral, the street or the courtyard.
Every day we install for our customers a breakfast buffet with fresh and products from Alsace.
We stay at your disposal for more information if you want to come a next time.
We will propose you with pleasure a special rate depending on our availabilities.
Looking forward to seeing you.

23 juli 2015 beoordeeld

Logeerden op de 5de verdieping in zeer kleine zolderkamer (naar ons gevoel een één
persoonskamer, gezien het bed van 1.40cm). Airco op kamer zeer luidruchtig;
Mini badkamertje, zeker niet geschikt voor grote mensen. Ontbijt zeer basic en niet
voldoende aangevuld.
Ligging van hotel in stad zeer gunstig.
prijs / kwaliteit verhouding van hotel ondermaats. Veel te duur voor kamer die wij kregen.

Kamertip: Neem zeker geen kamer op de 5de verdieping (zolderkamers)!
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
gutenberg60, Directeur général van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 juli 2015

Dear Guests,

Thank you for taking the time to write your impression about your stay in our hotel. We regret you did not appreciate your attic room. We have larger rooms and it would be a pleasure to accomodate you in a larger room if you want to come back. We propose local and tipical full breakfast for our guests.

We hope to have the pleasure of welcoming you again at the Hotel Gutenberg.

31 mei 2014 beoordeeld

Straatsburg, de moeite waard om te bezoeken ! Hotel Gutenberg heeft een perfecte ligging, vlakbij het historische gedeelte van de stad, de kathedraal, de wijk "Petite France". Het hotel beschikt over compacte maar goede kamers waarin alle comfort aanwezig is dat je nodig hebt. Wij verbleven in een Privilège kamer. Zoals in de titel gezegd zijnde, we keren volgend jaar weer.

Kamertip: Een privilège kamer aan de voorkant is altijd goed ! Er is geen lawaaihinder.
  • Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
gutenberg60, réceptionniste van Hotel Gutenberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 juli 2014

Dear guests,
Thank you for your review.
Our team is glad to hear that you enjoyed your stay. Our hotel is in the heart of the city, not far from the cathedral and the old town "Petite France".
You can visit our website or call us to book another stay with an interesting rate.
Best regards

1 maart 2010 beoordeeld

Onze kamer bevond zich op de 5e etage. De lift gaat maar tot 4 hoog, zodat één etage via een rare gedraaide trap moest worden bereikt. Niet erg handig met zware bagage! De kamer was klein maar netjes, de badkamer lag nog een stukje hoger in de nok van het hotel. Voor lange mensen is de doucheruimte mogelijk iets te laag.
Bij binnenkomst rook de badkamer een beetje naar "riool", maar na een melding bij de receptie werd het gelijk verholpen.
Prima ontbijt tegen acceptabele prijs (€ 9 p.p.). Geweldig ligging in het mooie centrum van Straatsburg.

• Verbleef: Januari, 2010, reisde met een partner