“Overnachten midden in oude centrum”
Beoordeling van Hotel Le Bouclier d'Or

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 4 websites!
Hotel Le Bouclier d'Or
Beoordeeld als nr. 3 van 131 hotels in Straatsburg
22 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als tussenstop vanuit Italië, langs Strasbourg. De familiekamer geboekt. Klasse hotel. Twee tieners konden terecht op de vliering. Ruime kamer. Super bedden. Vanuit het hotel wandel je direct naar alle bezienswaardigheden. De spa, onder in de kelder van het hotel was schoon en leuk voor volwassen en kinderen. Er is een stoomkabine, Finse sauna, bubbelbad, dompelbad en 2 luxe douches. Omkleden kan bij de spa, er liggen genoeg handdoeken. Badkleding is verplicht.

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

2 augustus 2017 beoordeeld

Wat een heerlijk hotel. Alles was top; de ruime kamer (we verbleven in de duplex kamer waar onze tieners op de vliering een eigen bed hadden), de badkamer (klein maar luxe, met zowaar een verwarmde toiletzetel), de smaakvolle aankleding met oog voor de historie van het gebouw, het behulpzame en vriendelijke personeel, en het meer dan voortreffelijke ontbijt. Niet goedkoop, maar zeker het geld waard.

Ik heb mijzelf nog getrakteerd op een ochtend behandelingen in de spa. Daar is het zeer rustig, dus je waant je in een prive welness. Heerlijk.

Ik had er graag langer gebleven en zal niet aarzelen om terug te keren.

Kamertip: De duplex kamer is zeer geschikt voor gezinnen met twee kinderen, mits deze kunnen traplopen.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie
14 september 2016 beoordeeld

Aan alles kun je zien dat de eigenaren het hotel met veel liefde, zorg en oog voor detail hebben gerestaureerd en ingericht. Dezelfde aandacht is er voor de gasten: het ontbreekt je hier werkelijk nergens aan. Prachtige riante en sfeervolle kamers met een meer dan ruime luxe badkamer. 's Avonds ligt er een originele zoete verrassing op je kussen. Niet de gebruikelijke chocola maar een miniatuur tulband, erg origineel.
Het ontbijt is uitgebreid, met een keur aan heerlijke verse gerechten. Wij verbleven hier slechts 1 nacht en hebben helaas geen gebruik gemaakt van de spa. De medewerkers zijn attent zonder opdringerig te zijn. Tegen betaling konden wij op het binnenterrein parkeren. Kost wat, maar ja, je staat wel voor de deur. Een deel van de kamers is alleen per trap bereikbaar. Gasten die moeilijk lopen moeten hier rekening mee houden, ook al wordt je geholpen met de bagage. De ligging is perfect: midden in het historische centrum en dicht bij veel bezienswaardigheden. Niets dan lof voor dit prachtige hotel!

• Verbleef: September, 2016, reisde met een partner
12 oktober 2013 beoordeeld

De Bouclier d'Or is een zeer mooi luxe hotel, vlak bij alle bezienswaardigheden van Straatsburg. Zoals al meer gasten gemeld hebben: via de GPS lukt het niet om met de auto voor de deur te komen.
Mooie saunaruimte in de kelder van het pand.
Enig minpuntje was een feestje/borrel in de bar, met redelijk wat geluid in de kamer. Het feest stopte op tijd, iets na middernacht, maar voor een hotel van deze klasse en prijs verwacht je dit niet.

• Verbleef: Oktober, 2013, reisde met een partner
10 mei 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Dankzij toeval, kregen we een gratis upgrade van de locale Sofitel, naar dit kleine Boutique hotel, in "la petite France". De locatie was prachtig. Op amper 50 m zijn er lekkere restaurants en vele terrasjes. Onze kamer was een "superior room" ad voorzijde vh gebouw. Ze was prachtig gedecoreerd met een oude luchter, antieke kast, zeer comfortabel bed en mooi parket. De badkamer was prachtig uitgevoerd in wit marmer. De minibar was gratis en ook een toegang tot de "Spa" was inbegrepen. Het ontbijt was verrukkelijk. Alles was aanwezig en vers. Zeker een aanrader, maar wel prijzig.

• Verbleef: Mei, 2013
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Petite France Centre
Athena Hotel & Spa
nr. 6 van 131 in Straatsburg
723 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Le Bouclier d'Or geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Le Bouclier d'Or

Adres: 1 rue du Bouclier, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Petite France Nord Est
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 3 van 131 hotels in Straatsburg
Prijsklasse: 157 € - 355 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Le Bouclier d'Or 4*
Aantal kamers: 22
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Hotel Le Bouclier d'Or met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?