Mercure Strasbourg Centre(Straatsburg)
104 US$
100 US$
  • Roomservice
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 130 US$ per nacht.

Régent Petite France & Spa(Straatsburg)
267 US$
239 US$
  • Restaurant
Athena Hotel & Spa(Straatsburg)
103 US$
100 US$
85 US$
63 US$
HIExpress.com
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 82 US$ per nacht.

219 US$
148 US$
146 US$
88 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

Hilton Strasbourg(Straatsburg)
172 US$
galahotels.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 215 US$ per nacht.

Hotel Gutenberg(Straatsburg)
102 US$
11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was op doorreis met mijn twee kinderen, en dit hotel gebruiken we om een fijne rustpauze in te lassen in Straatsburg. De ontvangst is goed en het restaurant en de bar zijn prima. Informeer wel naar het soort kamer. We hebben hier al een paar keer gelogeerd, en de suites aan de voorzijde met zicht op de kerk en het parkje zijn uitstekend. Krijg je een kamer aan de zijkant of aan de achterzijde dan ben je slechter af. Met bijbehorend nachtlawaai. Het ontbijt is dan weer met alles erop en eraan zoals het in een hotel van dit segment hoort.

Verbleef: maart 2016, reisde met familie
13 augustus 2015 beoordeeld

Na een vakantie in Toscane op de terugreis dit hotel geboekt. Ontvangst was prima, ook de valetparking. Kamer (junior suite) was zeker geen 5 sterren niveau. Badkamer verouderd en separate wc hadden niet misstaan in een 2 sterren hotel. Ontbijt was niet uitgebreid en veel te duur (25 Euro) voor hetgeen werd aangeboden. Restaurant niet open op zondag.Hotel mag maximaal 4 sterren hebben, ik zal het niet meer boeken.

• Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 weken Toscane nog even Strasbourg aan gedaan. Hotel ligt perfect voor bezoek aan stad. Goede ontvangst, Valet parking is heerlijk na een dag rijden. Hadden Junior Suite met onze twee kinderen. Keurige suite (aan kleine kant, maar goed dat was verder geen probleem) goed bed en mega slaapbank voor kids. Werd keurig om 2000 uur opgemaakt toen wij in de stad waren. Aanrader!

Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
24 juli 2015 beoordeeld

Hotel op zich ziet goed uit. Het ontbijt voor de prijs van € 25,-- per persoon per dag was slecht. Weinig keus.Het onaangekondigd kamer binnenlopen is onacceptabel.Geen privacy, even kloppen op de deur als wij niet snel reageerden wilden men binnenkomen, kan niet, met de vraag of wij iets nodig hebben? daar is telefoon voor indien je gebruik maakt van de roomservice. hier komen wij nooit meer terug. zoals parkeren sorry geen plaats meer, zoals gezegd is door een van de medewerkers heeft men dure auto's staan op de parkeerplaats van het hotel, voor ons was geen ruimte.onbehoorlijk, onfatsoenlijk ons geld is wel goed, helaas hebben wij geen dure auto.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
8 april 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in Straatsburg blijven overnachten voor een nachtje, we waren op doorreis.
Wat een prachtig gerenoveerd hotel, alles erop en eraan, perfecte bedden, leuke badkamer en Hermes productjes!
Perfect verzorgd ontbijt!!!
Sofitel heeft mijn hart gestolen!
Wij kijken in de toekomst eerst naar Sofitel om vooral onze city trips te organiseren.

Verbleef: april 2015, reisde voor zaken
Laetitia A, Responsable relations publiques van Sofitel Strasbourg Grande Ile, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2015

Sehr geehrter Gast,

Wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Sofitel Strasbourg Grande Ile die Zeit genommen haben, uns zu schreiben.

Ich hoffe dass Sie die Marke Sofitel trotzdem in guter Erinnerung behalten und einen angenehmen Aufenthalt hatten. Selbstverständlich trägt vor Allem der Zimmer.

Ich würde mich freuen Sie demnächst wieder bei uns persönlich begrüßen zu dürfen.

Mit freundlichen Grüssen,