“Top”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Sofitel Strasbourg Grande Ile
Beoordeeld als nr. 11 van 131 hotels in Straatsburg
Eco-leadersNiveau Zilver
1 juli 2016 beoordeeld

Het hotel is super op alle vlak.
Mijn grote ontgoocheling was bij het verlaten van het hotel.
Onmiddelijk wordt je op een mooie zondag morgen geconfronteerd met pseudo parkeerwachters.
Pick pockets en dronken of gedrogeerde schooiers op de trap van de naburige kerk.
Dit noem ik het franse m'en foutisme van zowel de direktie van het hotel en van de lokale overheid of politie die dit allemaal tollereert en toelaat!
Voor mij was dat een direkte ijskoude douche na de chaleureuze sfeer in dit top hotel!

• Verbleef: Juni, 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

11 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik was op doorreis met mijn twee kinderen, en dit hotel gebruiken we om een fijne rustpauze in te lassen in Straatsburg. De ontvangst is goed en het restaurant en de bar zijn prima. Informeer wel naar het soort kamer. We hebben hier al een paar keer gelogeerd, en de suites aan de voorzijde met zicht op de kerk en het parkje zijn uitstekend. Krijg je een kamer aan de zijkant of aan de achterzijde dan ben je slechter af. Met bijbehorend nachtlawaai. Het ontbijt is dan weer met alles erop en eraan zoals het in een hotel van dit segment hoort.

Verbleef: Maart, 2016, reisde met familie
13 augustus 2015 beoordeeld

Na een vakantie in Toscane op de terugreis dit hotel geboekt. Ontvangst was prima, ook de valetparking. Kamer (junior suite) was zeker geen 5 sterren niveau. Badkamer verouderd en separate wc hadden niet misstaan in een 2 sterren hotel. Ontbijt was niet uitgebreid en veel te duur (25 Euro) voor hetgeen werd aangeboden. Restaurant niet open op zondag.Hotel mag maximaal 4 sterren hebben, ik zal het niet meer boeken.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Na 3 weken Toscane nog even Strasbourg aan gedaan. Hotel ligt perfect voor bezoek aan stad. Goede ontvangst, Valet parking is heerlijk na een dag rijden. Hadden Junior Suite met onze twee kinderen. Keurige suite (aan kleine kant, maar goed dat was verder geen probleem) goed bed en mega slaapbank voor kids. Werd keurig om 2000 uur opgemaakt toen wij in de stad waren. Aanrader!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
24 juli 2015 beoordeeld

Hotel op zich ziet goed uit. Het ontbijt voor de prijs van € 25,-- per persoon per dag was slecht. Weinig keus.Het onaangekondigd kamer binnenlopen is onacceptabel.Geen privacy, even kloppen op de deur als wij niet snel reageerden wilden men binnenkomen, kan niet, met de vraag of wij iets nodig hebben? daar is telefoon voor indien je gebruik maakt van de roomservice. hier komen wij nooit meer terug. zoals parkeren sorry geen plaats meer, zoals gezegd is door een van de medewerkers heeft men dure auto's staan op de parkeerplaats van het hotel, voor ons was geen ruimte.onbehoorlijk, onfatsoenlijk ons geld is wel goed, helaas hebben wij geen dure auto.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Petite France Centre
Hotel Le Bouclier d'Or
nr. 2 van 131 in Straatsburg
455 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Sofitel Strasbourg Grande Ile geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Sofitel Strasbourg Grande Ile

Adres: 4 Place Saint Pierre le Jeune, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 1 zakenhotel in Straatsburg
Nr. 2 eco-hotel in Straatsburg
Nr. 2 familiehotel in Straatsburg
Nr. 10 luxe hotel in Straatsburg
Nr. 14 romantisch hotel in Straatsburg
Prijsklasse: 141 € - 245 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Sofitel Strasbourg Grande Ile 5*
Aantal kamers: 150
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Sofitel Strasbourg Grande Ile met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Sofitel Strasbourg Hotel Strasbourg
Strasbourg Sofitel
Accor Strasbourg

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?