Beoordeeld op 5 augustus 2016

Prettig hotel voor een kort verblijf, Met kinderen minder geschikt. De familiekamer bevat 2 2-persoonsbedden en er is weinig gelegenheid voor de kinderen om buiten de hotelkamer te spelen. Kamer wel wat warm en benauwd, maar er kon een raam open.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 augustus 2016

Dear Guests,

Thank you for the time you have taken to share your experience of your stay in our hotel and I am pleased that it mainly met your expectations.

However, please accept all my apologies for the inconvenience caused with the air conditioning. We know that our heating/air conditioning system need to be improved to cope with the very high temperatures like we have at the moment. This is in project for the next renovations that we hope to start in a near future.

Therefore I hope that you enjoyed your stay in Strasbourg and I look forward to welcoming you again.

Kind regards,

Beoordeeld op 4 juli 2016

IK geef er atijd de voorkeur aan om als ik op congres ga dicht in de buurt van de plaats van het congres te logeren
In het geval van het hotel Mercure was dit een grote meevaller want het hotel ligt recht tegenover het congrescentrum
Door een treinstaking waren we verplicht om met de wagen te gaan
Onze vrees om onze wagen kwijt te geraken in een ons onbekende stad was ongegrond want het hotel beschikt over een zeer ruime parking
Ook vanuit het station is het hotel goed te bereiken
Op wandelafstand ligt het stadscentrum .Vlakbij is er een tramhalte
De hotelkamer was ruim en netjes onderhouden
Dit gold ook voor de badkamer
Het ontbijt was zeer uitgebreid
Het hotel heeft ook een gezellige bar en er is ook mogelijkheid om er s avonds een hapje te eten
Het personeel was zeer vriendelijk
De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend

• Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for the time you have taken to share your experience of your stay in our hotel.

My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations.

We are looking forward to welcoming you again in Strasbourg.

Sincerely yours,

Beoordeeld op 13 april 2016

Dit is voor ons het perfecte hotel voor een weekend in Straatsburg. Net buiten de stad gelegen, maar de tramhalte is op 100 m stappen. Je laat de wagen rustig achter op de bewaakte parking van het hotel, je kan je dag ticket aan het onthaal kopen, je valideert het voor je op de tram stapt en 3, 4 of 5 haltes verder stap je eraf, naargelang je het historische deel wilt bezoeken of aan shopping doen. Wij boekten een privilège kamer voor 3 volwassenen en een hond. Ruime nette kamer rustig gelegen. Aan al je wensen wordt voldaan. Prachtig ontbijt en ook lekkere à la carte mogelijkheden voor de andere maaltijden. Ook de bar, de lounge en het zwembad voldoen ruimschoots. Komen wij er nog terug? Zeker. Met je Accorkaart ben je in een mum van tijd in- en uitgecheckt. Over de hond wordt door niemand vervelend gedaan, integendeel. (baasjes moeten hem natuurlijk aan de lijn houden)

• Verbleef: april 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christina F, Responsable réception van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2016

Dear Guests,
We are looking forward to welcoming you again in Strasbourg.
Kind regards,

Beoordeeld op 26 december 2015

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2015

Beoordeeld op 5 januari 2015

maar een goed hotel vinden is een probleem. Het positive: de gratis parkeerplaats en de tram, die je in 5 minuten naar de stad brengt. De kwaliteit van het bed en de kamers. restaurant zeer matig, ontbijt te duur en vooral: het zwembad echt onsmakelijk

• Verbleef: januari 2015, reisde met familie