“Doorreisovernachting”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Mercure Strasbourg Palais des Congres
Beoordeeld als nr. 34 van 131 hotels in Straatsburg
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke aanbieding gevonden voor dit hotel in Straatsburg. Familiekamer met ontbijt tegen een scherp tarief, zeker als je weet wat Mercure normaal rekent. Na 3 weken Toscane was de gastvrijheid, die we hadden gemist in Italië, in dit Franse hotel een verademing. Leuk en vriendelijk ontvangst aan de balie, man achter de bar was eveneens vriendelijk en behulpzaam. De entrecote, in het restaurant Live & life dat in hotel zit, was voortreffelijk. Steak tartar met friet was een mooi kinder menu. Maar als je echt wat wil beleven aan tafel, bestel dan een tartaar voor jezelf..... Ontbijt was aan de dure kant, maar zeer uitgebreid en zeker voldoende te noemen.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2016

Dear Guest,
Thank you for the time you have taken to share your impressions of your stay. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. I am really that I was able to help you with your car and that everything has been sorted out. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Kind regards.

5 augustus 2016 beoordeeld

Prettig hotel voor een kort verblijf, Met kinderen minder geschikt. De familiekamer bevat 2 2-persoonsbedden en er is weinig gelegenheid voor de kinderen om buiten de hotelkamer te spelen. Kamer wel wat warm en benauwd, maar er kon een raam open.

• Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 augustus 2016

Dear Guests,

Thank you for the time you have taken to share your experience of your stay in our hotel and I am pleased that it mainly met your expectations.

However, please accept all my apologies for the inconvenience caused with the air conditioning. We know that our heating/air conditioning system need to be improved to cope with the very high temperatures like we have at the moment. This is in project for the next renovations that we hope to start in a near future.

Therefore I hope that you enjoyed your stay in Strasbourg and I look forward to welcoming you again.

Kind regards,

4 juli 2016 beoordeeld

IK geef er atijd de voorkeur aan om als ik op congres ga dicht in de buurt van de plaats van het congres te logeren
In het geval van het hotel Mercure was dit een grote meevaller want het hotel ligt recht tegenover het congrescentrum
Door een treinstaking waren we verplicht om met de wagen te gaan
Onze vrees om onze wagen kwijt te geraken in een ons onbekende stad was ongegrond want het hotel beschikt over een zeer ruime parking
Ook vanuit het station is het hotel goed te bereiken
Op wandelafstand ligt het stadscentrum .Vlakbij is er een tramhalte
De hotelkamer was ruim en netjes onderhouden
Dit gold ook voor de badkamer
Het ontbijt was zeer uitgebreid
Het hotel heeft ook een gezellige bar en er is ook mogelijkheid om er s avonds een hapje te eten
Het personeel was zeer vriendelijk
De prijs kwaliteit van dit hotel is uitstekend

• Verbleef: Juni, 2016, reisde voor zaken
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juli 2016

Dear Guest,

Thank you for the time you have taken to share your experience of your stay in our hotel.

My team and I are very grateful for your remarks. They will encourage us to maintain our efforts so that the services we provide for you fully meet your expectations.

We are looking forward to welcoming you again in Strasbourg.

Sincerely yours,

13 april 2016 beoordeeld

Dit is voor ons het perfecte hotel voor een weekend in Straatsburg. Net buiten de stad gelegen, maar de tramhalte is op 100 m stappen. Je laat de wagen rustig achter op de bewaakte parking van het hotel, je kan je dag ticket aan het onthaal kopen, je valideert het voor je op de tram stapt en 3, 4 of 5 haltes verder stap je eraf, naargelang je het historische deel wilt bezoeken of aan shopping doen. Wij boekten een privilège kamer voor 3 volwassenen en een hond. Ruime nette kamer rustig gelegen. Aan al je wensen wordt voldaan. Prachtig ontbijt en ook lekkere à la carte mogelijkheden voor de andere maaltijden. Ook de bar, de lounge en het zwembad voldoen ruimschoots. Komen wij er nog terug? Zeker. Met je Accorkaart ben je in een mum van tijd in- en uitgecheckt. Over de hond wordt door niemand vervelend gedaan, integendeel. (baasjes moeten hem natuurlijk aan de lijn houden)

• Verbleef: April, 2016, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Christina F, Responsable réception van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2016

Dear Guests,
We are looking forward to welcoming you again in Strasbourg.
Kind regards,

26 december 2015 beoordeeld

• Verbleef: December, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Mercure Hotels
Christina F, Front Office Manager van Mercure Strasbourg Palais des Congres, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 december 2015

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
op 0,2 km afstand
Hotel Restaurant d'Alsace
nr. 1 van 5 in Illkirch-Graffenstaden
344 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Mercure Strasbourg Palais des Congres geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Mercure Strasbourg Palais des Congres

Adres: 20 Place de Bordeaux, 67000, Straatsburg, Frankrijk (Voorheen Holiday Inn Strasbourg City Centre)
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 21 luxe hotel in Straatsburg
Prijsklasse: 75 € - 165 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Mercure Strasbourg Palais des Congres 4*
Aantal kamers: 170
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Accorhotels.com, Booking.com, Expedia, Hotels.com, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Mercure Strasbourg Palais des Congres met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Holiday Inn Strasbourg City Centre Hotel Strasbourg

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?