Beoordeeld op 17 juli 2017

Wij zaten in een luxe kamer, zeer comfortabel. Hier wisselen ze 's avonds de handdoeken wat wel een beetje ouderwets is en niet erg milieuvriendelijk... Verder alle faciliteiten okee. Ligging hotel is ideaal om de stad te verkennen. Direct aan het water.
Straatsburg centrum is natuurlijk wel toeristisch... Ontbijt uitstekend, personeel zeer vriendelijk. Enige minpunt: de wifi is niet beveiligd. En wij vonden het wel raar dat de porter die onze koffers boven bracht behulpzaam wilde zijn met het inloggen op onze i-pad en toen bij het ingeven van de code wel meekeek....

Datum van verblijf: juli 2017
Direction_Strasbourg, Directeur général van Regent Petite France Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2017

Dear Patricia,

We have taken good note of your highly positive comments. They are our best rewards and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect.
Rergarding the wifi, my collegue take your I-pad in order to help you about the connection and we have well noted your remarks regarding the towels.

Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Kwamen hier reeds eerder, dus weten we wat we kunnen verwachten, de ligging is perfect, we waren hier op doorreis.
Daarom kiezen wij dit hotel, de centrale mooie ligging, perfect ontbijt, goede mooi kamer met zicht op de Ill, prachtig, service zoals het hoort te zijn, vriendelijk, behulpzaam van klein naar groot. Een klein minpuntje geen ergonomische hoofdkussens te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt heeft men mij beloofd.
Bij een volgende bezoek zal ik er eerst bij de reservatie om vragen.

Datum van verblijf: augustus 2016
Direction_Strasbourg, Directeur général van Regent Petite France Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 september 2016

Dear Chrisadr,

Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Geboekt door een zaken relatie . Mooie kamer compleet met goede badkamer met alles wat je als gast nodig hebt fijne handdoeken zeepjes en meer fone m ooie wastafel fijne bedden goed intercontinental ontbijt
Goed centraal gelegen prima tot ziens

Datum van verblijf: juli 2016
Reistype: Reisde voor zaken
Direction_Strasbourg, Directeur général van Regent Petite France Hotel & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2016

Dear Ronald V,

Thank you for being so thoughtful in giving your appreciation of the time spent with us.
We were touched to read your kind words towards our hotel and to know that you highly recommend our Hotel.

Beoordeeld op 6 september 2013

Na enkele jaren hebben we terug geboekt in Hotel Regent Petite France in Strasbourg, en weer waren we volledig tevreden, receptie , voiturier, bagagebehandeling iedereen was even vriendelijke en behulpzaam, het ontbijt omvat alles en s 'avonds laat op het terras werden we ook met de glimlach bediend. De kamer was voortreffelijk en goed ingericht, safe, airco, bar, make up spiegel, haardroger, badjas en slippers, het bed is super.
alles is aanwezig. Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens terug, ook qua ligging is het een aanrader.

Kamertip: vraag een kamer de luxe
Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 3 augustus 2013

Ontzetten mooi hotel en midden in het oude centrum van Straatsburg. Vakwerkhuizen waar je ook kijkt. Een echte aanrader. Kamers voorzien van een skala aan kussen in verschillende diktes en hardheid. Ontwerp van de kamers zijn van de hand van Philip Stark naar ik begreep en zijn dan ook echt mooi. Een nadeel is dat het met de auto bijna niet te vinden is en er ook niet of nauwelijks geparkeerd kan worden bij het hotel. Geen probleem overigens want het personeel zorgt dat je auto geparkeerd wordt en 'smorgens weer voor je klaar staat.

Datum van verblijf: september 2012
  • Reistype: Reisde voor zaken