“Mooi en comfortabel luxe hotel”
Beoordeling van Régent Petite France & Spa

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Régent Petite France & Spa
Beoordeeld als nr. 10 van 131 hotels in Straatsburg
17 juli 2017 beoordeeld

Wij zaten in een luxe kamer, zeer comfortabel. Hier wisselen ze 's avonds de handdoeken wat wel een beetje ouderwets is en niet erg milieuvriendelijk... Verder alle faciliteiten okee. Ligging hotel is ideaal om de stad te verkennen. Direct aan het water.
Straatsburg centrum is natuurlijk wel toeristisch... Ontbijt uitstekend, personeel zeer vriendelijk. Enige minpunt: de wifi is niet beveiligd. En wij vonden het wel raar dat de porter die onze koffers boven bracht behulpzaam wilde zijn met het inloggen op onze i-pad en toen bij het ingeven van de code wel meekeek....

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 juli 2017

Dear Patricia,

We have taken good note of your highly positive comments. They are our best rewards and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect.
Rergarding the wifi, my collegue take your I-pad in order to help you about the connection and we have well noted your remarks regarding the towels.

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Kwamen hier reeds eerder, dus weten we wat we kunnen verwachten, de ligging is perfect, we waren hier op doorreis.
Daarom kiezen wij dit hotel, de centrale mooie ligging, perfect ontbijt, goede mooi kamer met zicht op de Ill, prachtig, service zoals het hoort te zijn, vriendelijk, behulpzaam van klein naar groot. Een klein minpuntje geen ergonomische hoofdkussens te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt heeft men mij beloofd.
Bij een volgende bezoek zal ik er eerst bij de reservatie om vragen.

Verbleef: Augustus, 2016, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016

Dear Chrisadr,

29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt door een zaken relatie . Mooie kamer compleet met goede badkamer met alles wat je als gast nodig hebt fijne handdoeken zeepjes en meer fone m ooie wastafel fijne bedden goed intercontinental ontbijt
Goed centraal gelegen prima tot ziens

Verbleef: Juli, 2016, reisde voor zaken
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Dear Ronald V,

Thank you for being so thoughtful in giving your appreciation of the time spent with us.
We were touched to read your kind words towards our hotel and to know that you highly recommend our Hotel.

6 september 2013 beoordeeld

Na enkele jaren hebben we terug geboekt in Hotel Regent Petite France in Strasbourg, en weer waren we volledig tevreden, receptie , voiturier, bagagebehandeling iedereen was even vriendelijke en behulpzaam, het ontbijt omvat alles en s 'avonds laat op het terras werden we ook met de glimlach bediend. De kamer was voortreffelijk en goed ingericht, safe, airco, bar, make up spiegel, haardroger, badjas en slippers, het bed is super.
alles is aanwezig. Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens terug, ook qua ligging is het een aanrader.

Kamertip: vraag een kamer de luxe
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: September, 2013, reisde met een partner
3 augustus 2013 beoordeeld

Ontzetten mooi hotel en midden in het oude centrum van Straatsburg. Vakwerkhuizen waar je ook kijkt. Een echte aanrader. Kamers voorzien van een skala aan kussen in verschillende diktes en hardheid. Ontwerp van de kamers zijn van de hand van Philip Stark naar ik begreep en zijn dan ook echt mooi. Een nadeel is dat het met de auto bijna niet te vinden is en er ook niet of nauwelijks geparkeerd kan worden bij het hotel. Geen probleem overigens want het personeel zorgt dat je auto geparkeerd wordt en 'smorgens weer voor je klaar staat.

• Verbleef: September, 2012, reisde voor zaken
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Sofitel Strasbourg Grande Ile
Hotel D
nr. 2 van 131 in Straatsburg
768 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Régent Petite France & Spa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Régent Petite France & Spa

Adres: 5 rue des Moulins | Place Henri Dunant, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Telefoonnummer:
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Petite France Centre
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 3 spahotel in Straatsburg
Nr. 7 romantisch hotel in Straatsburg
Nr. 7 familiehotel in Straatsburg
Nr. 9 luxe hotel in Straatsburg
Prijsklasse: 164 € - 352 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Régent Petite France & Spa 5*
Aantal kamers: 75
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, Hotels.com, Expedia, TripOnline SA, Fastbooking, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Régent Petite France & Spa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Regent Petite France
Regent Hotel Petite France
Regent Strasbourg
Strasbourg Regent

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?