Beoordeeld op 1 september 2016 via mobiele applicatie

Kwamen hier reeds eerder, dus weten we wat we kunnen verwachten, de ligging is perfect, we waren hier op doorreis.
Daarom kiezen wij dit hotel, de centrale mooie ligging, perfect ontbijt, goede mooi kamer met zicht op de Ill, prachtig, service zoals het hoort te zijn, vriendelijk, behulpzaam van klein naar groot. Een klein minpuntje geen ergonomische hoofdkussens te krijgen, maar daar wordt aan gewerkt heeft men mij beloofd.
Bij een volgende bezoek zal ik er eerst bij de reservatie om vragen.

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 september 2016

Dear Chrisadr,

We have taken good note of your highly positive comments. They are our best rewards and they strongly encourage us to uphold the level of excellence you are entitled to expect.
We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,
Sandrine HUGONOT
Manager

Beoordeeld op 29 juli 2016 via mobiele applicatie

Geboekt door een zaken relatie . Mooie kamer compleet met goede badkamer met alles wat je als gast nodig hebt fijne handdoeken zeepjes en meer fone m ooie wastafel fijne bedden goed intercontinental ontbijt
Goed centraal gelegen prima tot ziens

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Dear Ronald V,

Thank you for being so thoughtful in giving your appreciation of the time spent with us.
We were touched to read your kind words towards our hotel and to know that you highly recommend our Hotel.
We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,
Sandrine HUGONOT
Manager

Beoordeeld op 6 september 2013

Na enkele jaren hebben we terug geboekt in Hotel Regent Petite France in Strasbourg, en weer waren we volledig tevreden, receptie , voiturier, bagagebehandeling iedereen was even vriendelijke en behulpzaam, het ontbijt omvat alles en s 'avonds laat op het terras werden we ook met de glimlach bediend. De kamer was voortreffelijk en goed ingericht, safe, airco, bar, make up spiegel, haardroger, badjas en slippers, het bed is super.
alles is aanwezig. Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens terug, ook qua ligging is het een aanrader.

Kamertip: vraag een kamer de luxe
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 augustus 2013

Ontzetten mooi hotel en midden in het oude centrum van Straatsburg. Vakwerkhuizen waar je ook kijkt. Een echte aanrader. Kamers voorzien van een skala aan kussen in verschillende diktes en hardheid. Ontwerp van de kamers zijn van de hand van Philip Stark naar ik begreep en zijn dan ook echt mooi. Een nadeel is dat het met de auto bijna niet te vinden is en er ook niet of nauwelijks geparkeerd kan worden bij het hotel. Geen probleem overigens want het personeel zorgt dat je auto geparkeerd wordt en 'smorgens weer voor je klaar staat.

• Verbleef: september 2012, reisde voor zaken
Beoordeeld op 30 juni 2013

Een mooiere plek zal lastig te vinden zijn in deze stad. Midden in centrum, alles te belopen, toch heel rustig. Luxe kamers, voor de auto wordt gezorgd (tegen betaling). Dom van ons dat we pas bij terugkomst 's avonds zagen dat het restaurant een terras heeft, en dat het daar vast en zeker gezellig moet zijn. Beetje ingewikkelde wifi met liefst drie wachtwoorn. Te duur: het ontbijt. Goed hotel, op de rand van een beetje "overprized".

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Bedank 651.950