Hotel Gutenberg(Straatsburg)
102 US$
187 US$
  • Roomservice
Athena Hotel & Spa(Straatsburg)
103 US$
93 US$
217 US$
148 US$
85 US$
63 US$
HIExpress.com
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 77 US$ per nacht.

228 US$
204 US$
  • Restaurant
146 US$
88 US$
  • Bar/lounge
Besparingsmelding! 23% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 23% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 114 US$ per nacht.

133 US$
110 US$
Hilton Strasbourg(Straatsburg)
122 US$
103 US$
  • Restaurant
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geboekt door een zaken relatie . Mooie kamer compleet met goede badkamer met alles wat je als gast nodig hebt fijne handdoeken zeepjes en meer fone m ooie wastafel fijne bedden goed intercontinental ontbijt
Goed centraal gelegen prima tot ziens

Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 juli 2016

Dear Ronald V,

Thank you for being so thoughtful in giving your appreciation of the time spent with us.
We were touched to read your kind words towards our hotel and to know that you highly recommend our Hotel.
We hope to welcome you back again soon.

Kind regards,
Sandrine HUGONOT
Manager

6 september 2013 beoordeeld

Na enkele jaren hebben we terug geboekt in Hotel Regent Petite France in Strasbourg, en weer waren we volledig tevreden, receptie , voiturier, bagagebehandeling iedereen was even vriendelijke en behulpzaam, het ontbijt omvat alles en s 'avonds laat op het terras werden we ook met de glimlach bediend. De kamer was voortreffelijk en goed ingericht, safe, airco, bar, make up spiegel, haardroger, badjas en slippers, het bed is super.
alles is aanwezig. Echt een aanrader, wij gaan er zeker nog eens terug, ook qua ligging is het een aanrader.

Kamertip: vraag een kamer de luxe
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
3 augustus 2013 beoordeeld

Ontzetten mooi hotel en midden in het oude centrum van Straatsburg. Vakwerkhuizen waar je ook kijkt. Een echte aanrader. Kamers voorzien van een skala aan kussen in verschillende diktes en hardheid. Ontwerp van de kamers zijn van de hand van Philip Stark naar ik begreep en zijn dan ook echt mooi. Een nadeel is dat het met de auto bijna niet te vinden is en er ook niet of nauwelijks geparkeerd kan worden bij het hotel. Geen probleem overigens want het personeel zorgt dat je auto geparkeerd wordt en 'smorgens weer voor je klaar staat.

• Verbleef: september 2012, reisde voor zaken
30 juni 2013 beoordeeld

Een mooiere plek zal lastig te vinden zijn in deze stad. Midden in centrum, alles te belopen, toch heel rustig. Luxe kamers, voor de auto wordt gezorgd (tegen betaling). Dom van ons dat we pas bij terugkomst 's avonds zagen dat het restaurant een terras heeft, en dat het daar vast en zeker gezellig moet zijn. Beetje ingewikkelde wifi met liefst drie wachtwoorn. Te duur: het ontbijt. Goed hotel, op de rand van een beetje "overprized".

Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
Bedank 651.950
3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met familie
Direction_Strasbourg, Directeur général van Régent Petite France & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden