“Als je goed wilt slapen: zoek een ander hotel”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Best Western Hotel De L'Europe
Beoordeeld als nr. 14 van 131 hotels in Straatsburg
4 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zich uitstekende kamer (superior) met uitstekende ligging. Steenworp afstand van le petit france, makkelijk te lopen naar kathedraal. Slapen echter: te hard matras en lekkende airco (midden in de nacht een waterballet) maken dat wel verdraaid moeilijk!

Verbleef: Augustus, 2017, reisde met familie

21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel biedt alles nodig voor een gezellig verblijf. Vriendelijk en persoonlijk onthaal, goede kamer en badkamer.
Een extra zetel zou alles perfekt gemaakt hebben alle assistentie om ons verblijf aangenaam te maken. Goed ontbijt
Om terug te keren

Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

3 november 2015 beoordeeld

Propere kamer, privé parking, prima ontbijt, vriendelijke staff. Parking op voorhand te reserveren (16€/overnachting). Het gordijn van onze kamer sloot niet meer, zonder probleem een andere kamer gekregen. De kamer was nogal warm, niet ideaal voor een goede nachtrust. Verblijf 31/10/2015, 2 nachten.
Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Straatsburg, alle leuke plekjes vlakbij.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

28 september 2015 beoordeeld

Op het laatste moment besloten om naar strasbourg te rijden op de bonnefooi, alle hotels in de stad zaten vol en verbazingwekkend genoeg spraken mensen achter de receptie in diverse hotels erg slecht engels. Hier aangekomen werden we avonds laats warm onthaald en goed geholpen met parkeren, citytips en reserveringen. Ontbijt was ook goed en het hotel heeft een perfecte ligging.

• Verbleef: Juli, 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Regards
Marie-Hélène ENGEL
Directrice

1 december 2017 beoordeeld

• Verbleef: December, 2017, reisde met vrienden
BWEurope, Assistant de direction van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 december 2017

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Straatsburg bekeken
Petite France Centre
Maison Rouge Hôtel
nr. 18 van 131 in Straatsburg
1.220 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Hotel De L'Europe geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Hotel De L'Europe

Adres: 38 rue du Fosse des Tanneurs, 67000, Straatsburg, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Grand Est > Bas-Rhin > Straatsburg > Petite France Nord Ouest
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 10 romantisch hotel in Straatsburg
Nr. 12 luxe hotel in Straatsburg
Prijsklasse: 74 € - 173 € (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Best Western Hotel De L'Europe 4*
Aantal kamers: 60
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Booking.com, World Independent Hotel Promotion, Hotels.com, Expedia, 5viajes2012 S.L. en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Best Western Hotel De L'Europe met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Hotel Strasbourg
Best Western Strasbourg
Strasbourg Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?