Best Western Hotel De L'Europe
172 US$
156 US$
Priceline
  • Restaurant
Athena Hotel & Spa(Straatsburg)
104 US$
94 US$
Travelocity
  • Gratis parkeren
21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel biedt alles nodig voor een gezellig verblijf. Vriendelijk en persoonlijk onthaal, goede kamer en badkamer.
Een extra zetel zou alles perfekt gemaakt hebben alle assistentie om ons verblijf aangenaam te maken. Goed ontbijt
Om terug te keren

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

3 november 2015 beoordeeld

Propere kamer, privé parking, prima ontbijt, vriendelijke staff. Parking op voorhand te reserveren (16€/overnachting). Het gordijn van onze kamer sloot niet meer, zonder probleem een andere kamer gekregen. De kamer was nogal warm, niet ideaal voor een goede nachtrust. Verblijf 31/10/2015, 2 nachten.
Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Straatsburg, alle leuke plekjes vlakbij.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

28 september 2015 beoordeeld

Op het laatste moment besloten om naar strasbourg te rijden op de bonnefooi, alle hotels in de stad zaten vol en verbazingwekkend genoeg spraken mensen achter de receptie in diverse hotels erg slecht engels. Hier aangekomen werden we avonds laats warm onthaald en goed geholpen met parkeren, citytips en reserveringen. Ontbijt was ook goed en het hotel heeft een perfecte ligging.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Regards
Marie-Hélène ENGEL
Directrice

5 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: april 2018
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 april 2018

1 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 maart 2018