Hotel Gutenberg(Straatsburg)
69 US$
63 US$
HIExpress.com
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van 79 US$ per nacht.

Athena Hotel & Spa(Straatsburg)
103 US$
100 US$
230 US$
204 US$
222 US$
143 US$
  • Gratis parkeren
Régent Petite France & Spa(Straatsburg)
254 US$
123 US$
103 US$
Priceline
21 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel biedt alles nodig voor een gezellig verblijf. Vriendelijk en persoonlijk onthaal, goede kamer en badkamer.
Een extra zetel zou alles perfekt gemaakt hebben alle assistentie om ons verblijf aangenaam te maken. Goed ontbijt
Om terug te keren

Verbleef: november 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 november 2015

3 november 2015 beoordeeld

Propere kamer, privé parking, prima ontbijt, vriendelijke staff. Parking op voorhand te reserveren (16€/overnachting). Het gordijn van onze kamer sloot niet meer, zonder probleem een andere kamer gekregen. De kamer was nogal warm, niet ideaal voor een goede nachtrust. Verblijf 31/10/2015, 2 nachten.
Perfecte uitvalsbasis voor een bezoek aan Straatsburg, alle leuke plekjes vlakbij.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2015

28 september 2015 beoordeeld

Op het laatste moment besloten om naar strasbourg te rijden op de bonnefooi, alle hotels in de stad zaten vol en verbazingwekkend genoeg spraken mensen achter de receptie in diverse hotels erg slecht engels. Hier aangekomen werden we avonds laats warm onthaald en goed geholpen met parkeren, citytips en reserveringen. Ontbijt was ook goed en het hotel heeft een perfecte ligging.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Regards
Marie-Hélène ENGEL
Directrice

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden

1 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
BWEurope, Directeur général van Best Western Hotel De L'Europe, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 juli 2018