Beoordeeld op 8 februari 2020

dit is een echt leuk charmehotel ,we verbleven er drie dagen ,proper supervriendelijke mensen en zeer behulpzaam we namen de luxekamer prijs kwaliteit heel correct wij komen zeker terug dank u vriendelijk voor jullie ontvangst

Kamertip: zicht op binnekoer
Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeeld op 15 oktober 2019

Prachtig hotel , gelegen vlak in het centrum van Straatsburg . Hotel is langs buiten al mooi , maar ook binnen straalt het klasse en luxe uit . Echt voor een verwen weekend! Het ontbijt is spectaculair goed , adres om terug te keren .

Datum van verblijf: oktober 2019
Beoordeeld op 14 augustus 2019

Helaas was er tijdens ons verblijf een lichtshow in Straatsburg zodat het onmogelijk was met de auto het hotel te bereiken. Gelukkig was er een parking vlakbij en hoefden we niet al te lang met de koffers te sjouwen. De ontvangst aan de receptie was erg vriendelijk en ondanks het feit dat we te vroeg arriveerden, konden we al beschikken over een (van de twee gereserveerde) kamers. Top! Koffers werden naar de kamer gebracht. Mooie, ruime kamers, mooie badkamers (douche klein beetje onhandig, het kostte moeite om de badkamer droog te houden), WC apart. Goede bedden! Het hotel zelf is een romantisch,gezellig gebouw in het centrum van Straatsburg. Voordat we uit eten gingen, had mijn dochter gevraagd om een strijkijzer en dit werd binnen de kortst mogelijke tijd naar haar kamer gebracht. Toen we terugkwamen van het restaurant (le Banquet des Sophistes is een aanrader, om de hoek en heerlijk gegeten), was de kamer al klaar gemaakt voor de nacht. Blijft een luxe!
Tegenwoordig betaal je in sommige hotels €25 voor het ontbijt, iets wat wij in het algemeen erg duur vinden. Maar dit ontbijt was werkelijk super: allerlei verse broodjes, croissants, zoetigheden, een 'hartige 'hoek, verscheidene verse sappen, en dan het fruit met o.a. verse frambozen! Voor de 'gezonde' eter was er een hoek met allerlei noten, muesli en cruesli. Super!
We hebben genoten van ons verblijf hier en hebben alweer geboekt voor december. We kijken ernaar uit!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 6 augustus 2018

Eindelijk een hotel dat begrijpt wat service is en wat ook nog eens erg prachtig is. Valet parking gebruikt, erg gemakkelijk en koffer service naar de kamer. Vriendelijke receptie en erg hulpvaardig. Kamer is erg mooi met tweede deur naar de oude gallerij. Romantisch hotel. Bar en ontbijt is in de binnenplaats, als je daarzit zie je weer hoe mooi het hotel is. Uitchecken was vlot en snel, auto stond ook al gereed. Al het personeel staat in dienst van de gast. Enige min puntje is het ontbijt, het aanbod is minimaal en wordt niet snel genoeg aangevuld. Het ontbijt zorgt voor een mindere beoordeling, is niet gelijk aan het service van andere diensten van het hotel! Maar we komen hier zeker nog eens terug, met heel veel plezier.

Kamertip: Kies een kamer aan de gallerij.
Datum van verblijf: augustus 2018
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Dear Guest,

We thank you for your comment regarding your recent stay at the Cour du Corbeau Strasbourg and we are delighted to read that your stay went well.

Your kind comments about our hotel are highly appreciated. Our aim is to provide our guests with memorable experiences and we are delighted to read that we were able to leave a positive impression.

We stay at your entire disposal for any future stay in Strasbourg.

Best regards,
Anne Gerber

Beoordeeld op 21 mei 2018

Als je het hofje waarin het hotel licht binnenkomt komt er al een glimlach op je gezicht. Je waant jezelf in een Harry Potter film.
Met heeft de inrichting van de kamer en het gehele hotel indezelfde historische stijl weten te houden, maar is er toch ingeslaagd het geheel fris en licht te laten ogen..
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. De adviezen in restaurantkeuze is eerlijk en zeer betrouwbaar. Men kent de goede restaurant en weet welke “toeristen vallen” zijn.
Geen moeite is teveel om behulpzaam te zijn.

Het ontbijt is goed in kwaliteit van de producten en het assortiment.
Het personeel in de ontbijtkamer is zeer oplettend met aanvullingen en het op orde houden van je tafel, zonder dat hun aanwezigheid gaat storren.
Het profesionele karakter is zeer hoog en blijft zee4 aangenaam.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Direction_Strasbourg, General Manager van Hotel Cour du Corbeau Strasbourg - MGallery, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 mei 2018

Dear Guest,

We thank you for your comment regarding your recent stay at the Cour du Corbeau Strasbourg. We are delighted to read that your stay went well.

We stay at your entire disposal for any future stay in Strasbourg.

Best regards,
Anne Gerber