“Monster-serveerster”

Keukens: Frans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
28 augustus 2020 beoordeeld

We werden bediend door een bijzonder onvriendelijke oude, blonde, serveerster. Ze snauwde, was énorm gestresst & zelfs betalen liep niet van een leien dakje. We stonden bijnà op zonder te betalen. Het hoofdgerecht was zéker OK - het dessert (ijs) was al héél vaak ontdooid en terug ingevroren. Bijzonder vies dus...

Datum van bezoek: augustus 2020

9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan in colmar en ons eerste bezoek / terrasje was hier... Ik kan niet zeggen dat dit een aangename start van de dag was... de dame die ons bediende was niet echt vriendelijk.... de andere jonge dames wss wel.

Datum van bezoek: juli 2020
1 december 2019 beoordeeld

Kleine kaart met Duitse specialiteiten, hier moet je wel van houden. Anders is een pizza ook bestelbaar.

Datum van bezoek: augustus 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en goede bediening zeker één aanrader. Veel variëteiten voor alle mensen. Je kan hier leuk buiten en binnen zitten

Datum van bezoek: september 2019
27 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker, zeer lekkere chouxcroutte! Zeer sympathieke gastvrouw met klantvriendelijkheid! Van hoofdgerecht tot dessert/koffie super lekker, van alles beetje geproefd aan tafel en was allemaal super!

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Le Stam bekeken, bekeken ook

In Le Stam geweest? Deel je ervaringen!