Tripadvisor

Beoordeling van Wistub de la Petite Venise

Wistub de la Petite Venise
Geclassificeerd als nr. 37 van 349 Restaurants in Colmar
Keukens: Frans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
4 augustus 2017 beoordeeld

toevallig terecht gekomen in dit kleine restaurantje we kregen 'n plaatsje op de bovenverdieping die heel karakteristiek ingericht was, de bediening was zeer vriendelijk en het typische eten en de lekkere wijn heeft ons gesmaakt

Datum van bezoek: juli 2017

16 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een klein straatje aan het klein Venetië van Colmar ligt dit restaurantje in een tijdloos pand. We hadden niet gereserveerd en we werden naar de boven verdieping gebracht. Zeer origineel en mooi ingericht. Beperkte kaart met typische streekgerechten. Fantastisch lekker gegeten en lekkere wijn gedronken. En als dessert een moelleux zoals hij moet zijn. Dit alles gebracht door jonge, enthousiaste​ en vriendelijke mensen.
C'était vraiment inpécable. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
25 september 2016 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Grote porties die te groot zijn naar onze smaak.
Dat geldt vooral voor de hoofdgerechten. Traditionele gerechten die bij warm weer te zwaar zijn. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Goede bediening die wat minder snel zou mogen lopen.

Datum van bezoek: september 2016
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden hier gereserveerd en bij binnenkomst werden we door naar boven verwezen dit viel wat tegen maar was achteraf begrijpelijk want de jonge dame die ons bediende sprak uitstekend Engels om een uitleg te geven over de gerechten op de kaart. Het gamba gerecht was niet echt sterk maar daar stond tegenover dat het streek gerecht zeer goed was, maar wel wat veel !

Datum van bezoek: augustus 2016
10 augustus 2016 beoordeeld

Bij aankomst werden we meteen op de bovenverdieping geplaatst. De muren zijn mooi gedecoreerd maar bij warmere temperaturen wordt deze ruimte te warm om nog gezellig te kunnen eten. Eten ok met kleine kaart, met alleen lokale gerechten die niet staan uitgelegd en geen enkele toerist weet dan welke producten dat gerecht bevat, dit is minder leuk als je sommige ingrediënten niet lust of mag eten. Bediening vriendelijk en goed. Maar waar de keuken in la petite venise is blijft voor ons toch een raadsel.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Wistub de la Petite Venise bekeken, bekeken ook

In Wistub de la Petite Venise geweest? Deel je ervaringen!