Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Gratis koffie. Gelijk mooie film op tv. Mochten gelijk de kamer in in plaats van pas om drie uur. Erg vriendelijk geholpen door Shona. Vijf sterren uiteraard. Werknemers hadden een prachtige kerst trui aan. Hebben goed veel alcohol koud staan. Ben benieuwd naar het ontbijt.

Lekker hotelletje hoor!

Ik ben hier geweest en ondanks de ruzie met mijn vriendin heb ik hier heerlijk vertoefd. Mijn vriendin is een dag eerder vertrokken. Dat mocht de pret echter niet drukken. Top kerst gehad.

Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Goeie service.Vriendelijke mensen die duidelijk de kerstgedachte koesterden. Mochten eerder de hotelkamers in. Koffie gekregen bij aankomst in het hotel. Een warm begin van een mooie tweedaagse in Manchester!!

Beoordeeld op 26 december 2018 via mobiele applicatie

Direct bij binnenkomst koffie en eten van Shona. Geen probleem dat we eerder binnen kwamen. De baas is een goede man die voortdurend grappen maakt. In combinatie met onze voetbalwedstrijd heeft dit hotel voor een goed verblijf gezorgd. Volgende keer Manchester komen we zeker weer gewoon hier.

Beoordeeld op 16 september 2016

Op loopafstand van Picadilly Station en Picadilly Gardens ± 10 minuten
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ontbijt (Engels) is prima en voldoende keus.
Je kunt er ook 's avond eten van een kleine kaart.
Het centrum is ook op loopafstand.

Ligt wel aan een drukke doorgaande weg en dus een beetje gehorig als je aan de voorkant een kamer hebt.

Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen