73 US$
Hotels.com73 US$
Priceline73 US$
Hurb76 US$
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Prima zakenhotel met ruime kamers, vriendelijk personeel en in het centrum gelegen. Ontbijt en eten ook goed voor elkaar. Ideaal voor het verkennen van de Cotswolds maar ook gezellig centrum en vlak bij het railwaystation.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 18 september 2017

We waren verleden week met een busreis mee. 3 nachten ;
Kamer: klein, geen afgesloten kasten, maar wel zeer goede bedden.
badkamer: te klein wel goede douche. algemeen proper.
eten: alles wordt geserveerd in opgewarmde schotels. groenten amper gekookt en niet smaakvol. Volgens mij hebben ze geen eigen volledige keuken en komt alles binnen van een grote traiteur. Stovers zo taai als schoenzool, Jambon braisse daar kreeg ik zelfs mijn vork niet in . Zelfs de eitjes waren opgewarmde versies.
interieur bar en restaurant:lelijker kan niet denk ik. Zetels zijn aan vervanging toe.
personeel : supervriendelijk.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Kamers waren netjes, bedden prima. Ontbijt was lekker. Aardige mensen achter balie met tips en gelijk bereid om tickets Stonehenge uit te printen(Thanks Astaire!) Het outlet centrum was erg leuk met nette winkels in oude werkplaats van stoomtreinen

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima ruime kamers echter de organisatie voor groepen met eten laat te wensen over. Eten redelijk en prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel met schone kamers en uitstekende bedden. Waarom moet ik meer schrijven als ik duidelijk genoeg ben met mijn uitleg.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 april 2017 via mobiele applicatie

Het centrum is op wandelafstand, het hotel zelf heeft alles wat het moet hebben voor een korte termijn verblijf. Badkamers stralen weinig of geen gezelligheid uit, de bar nodigt uit om in een van de zetels rustig iets te consumeren.

Datum van verblijf: april 2017