Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.603)
Beoordelingen filteren
1.604 resultaten
Waardering van reizigers
512
490
313
175
114
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
512
490
313
175
114
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.604 beoordelingen
Beoordeeld op 28 juli 2015 via mobiele applicatie

Inchecken verliep prima. goede ontvangst en prima bedden. De Parkeergarage was bij aankomst (19.40 uur) vol. We moesten bij water parkeren (gratis van 18.30-08.30 uur). Later bleek dat je de auto op plaatsen met een geel kruis neer mocht zetten (hebben we ook vanaf 08.30 uur gedaan). We konden in restaurant eten, maar dat zat met grote groep vol. Hebben toen in de bar gegeten (alleszins de moeite waard). Vlotte bediening, heldere barfood-kaart. Goed Iers ontbijt (worstjes, bloedworst, scrambled eggs, witte bonen in tomatensaus, gebakken aardappeltjes en gebakken dikke plakken ham). Maar op verzoek ook gekookte eieren, et cetera.

Datum van verblijf: juli 2015
Bedank JoepMCG
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juli 2014

Kamers zijn ruim en goed verzorgt, op basis van beschikbaarheid kun je je auto parkeren bij het hotel. Is dit niet mogelijk dan zijn in de omgeving wel mogelijkheden om betaald te parkeren.
Ontbijt is goed en redelijk uitgebreid, op verzoek ken men aan bijzondere dieet eisen gehoor geven zoals glutenvrij.
Teven een goede uitvalsbasis om attracties in de omgeving te bezoeken.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Pbs76
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 juni 2014 via mobiele applicatie

Wij kregen een kamer voor gehandicapten. Zeer ongezellige bar en restaurant. Veel lawaai door de toeristenbussen die 's ochtends (07.00h) al vertrokken vanuit het hotel. Vriendelijk personeel. In Waterford zelf is niet veel te zien. De economische crisis heeft daar ook zijn slachtoffers gemaakt m.n. de horeca.

Datum van verblijf: juni 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank tina s
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juli 2017
Reistype: Reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Operations2, General Manager van Fitzwilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2017

Datum van verblijf: juli 2017
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Operations2, General Manager van Fitzwilton Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken