Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

We hebben dit hotel geboekt om de eerste ferry te halen naar Wales. De kamers in dit hotel zijn zeer klein, en de inrichting verouderd en van slechte kwaliteit. Het eten is een keuzemenu in een zaal achter de receptie aan de achterzijde van het hotel. Het eten is van een matige kwaliteit, en het nagerecht kun je ophalen bij de keuken waar het heel somber wordt gepresenteerd. Het hotel heeft wel een grote bar. Voor mensen die slecht ter been zijn is er een super kleine lift. Er is een winkel en geldautomaat in de buurt. Voor 1 nacht was het te doen, voor meerdere nachten zou ik het niet meer boeken.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 5 juni 2017 via mobiele applicatie

Wij kregen een kamer in block B, eerst met de lift naar de 1 e verdieping, daarna 2 hele lange gangen doorlopen om vervolgens een andere lift naar de 2e verdieping te nemen naar onze kamer.
Verder wegstoppen van gaste was niet meer mogelijk en wij hadden dan ook niet het gevoel dat wij een kamer gehuurd hadden in een hotel.

Onze kamer bleek volgens mij voor mensen met een een lichamelijk probleem, de wastafel was net iets boven kniehoogte (zie foto) en bij de toilet en douche waren hulpbeugels gemonteerd en de douchekraan zat hier al onder kniehoogte.

Het matras was zo slecht dat wij op de veren lagen en zodoende ook slecht hebben geslapen.

Kortom een hotel wat wij zeker niet zullen aanraden.
Eerlijkheidshalve moet ik wel vermelden dat wij geen gebruik van de gym en leisure faciliteiten hebben gemaakt en dit ook niet in deze beoordeling is meegenomen.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 8 oktober 2016

Wat opvalt, in de badkamer zijn tegels los. De TV doet het niet. Het restaurant laat te wensen over. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Voldoende parking aan de overzijde van de drukke straat. De kamers aan de straatkant zijn luidruchtig.
Het ontbijt is voldoende doch de schotels mochten iets properder zijn. Het bed daarentegen is fantastisch.

Kamertip: Vraag een kamer aan de achterzijde.
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 20 juni 2016 via mobiele applicatie

Oudbollig hotel aan een drukke straat. Bedden waren wel oke. Ontbijt was wel erg beperkt. De koffie was wel lekker We hebben geen gebruik gemaakt van de spa. Dus dat is niet meegenomen in de beoordeling.
Opzich goed geslapen maar ik denk dat er betere opties te vinden zijn.

Datum van verblijf: juni 2016
Treacys_Waterford, Director of Sales van Treacys Hotel Waterford, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2016

Dear Guest,

I'm sorry you had trouble finding the hotel, it is situated on the quays right beside the bridge as you come in to Waterford. Our beds are Hypnos beds which are the most comfortable beds you can buy, I'm sorry if you thought otherwise. We have a wide variety of choices at breakfast with a number of cereals and porridge, fresh fruit salad, yogurt and prunes, fresh pancakes and a large selection of hot food. I'm sorry you found it to be limited. We also provide a selection of juices and coffees, I'm glad you enjoyed our coffee.

Thank you very much for your feedback, it is very much appreciated. We hope to see you return again in the near future.

Best regards,
R Brady

Beoordeeld op 29 november 2015

Het hotel is zeer centraal gelegen, je kan niet missen als je de stad binnen rijdt over de brug. Je kan gebruik maken van gratis parking (een paar straten verder). Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam (zowel bij het onthaal, als in de ontbijtruimte, de wellness en het café). De kamer was zeker in orde, enkel de vering van het bed was voor ons iets te zacht.

Datum van verblijf: november 2015