“Het kan altijd beter”
Beoordeling van Texas Steakout

Texas Steakout
Geclassificeerd als nr. 27 van 366 Restaurants in Limerick
Keukens: Amerikaans, Europees
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, alle personeelsleden zijn dan ook erg behulpzaam.
Als voorgerecht aten we nacho's, zeker een aanrader, zowel met kip als met gehakt, lekker!
We hebben als hoofdgerecht de Americain style chicken en de Steakout burger genomen. De kip was erg lekker, de burger ook best ok, maar verschrikkelijk droog. Op een burger hoort toch een sausje? Gelukkig hebben we mayonaise gevraagd voor bij de frietjes, die kon ineens tussn de burger gesmeerd worden...
Waar men toch echt op moet letten, is het feit dat we exact 5 minuten na de opname van de bestelling, het voorgerecht al kregen. En nog geen 5 minuten na het voorgerecht was het hoofdgerecht er al, dit is echt véél te snel. We waren er om 20u en om 20u30 waren we al aan het hoofdgerecht bezig.
Je bent nog geen uur binnen en je hebt al gedaan met eten...

Datum van bezoek: april 2018

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was jullie misschien niet opgevallen, maar er was een wk bbq in jullie stad...
Op het plein deed er de ronde dat er een texas steak house was in limerick waar we echt moesten zijn...
Heel eerlijk gezien wij dagelijks bbqen op de amerikaanse manier vermijd ik liever zulke zaken. Maar als bbqcollega’s je dit aanraden dan kan je dit moeilijk negeren.
Proficiat smaken zaten goed en het vlees was gegaard hoe het moest of hoe het gevraagd was....
Met andere woorden een echte aanrader!

Nu waarom een 4 en geen 5?
De wijn...
Helaas waren jullie wijnen kwa smaak niet het niveau zoals het niveau van jullie eten.

Datum van bezoek: september 2017
30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen laat in deze stad en toch nog willen eten. Een aanrader van de lobby naar ik moet zeggen heerlijke steak gegeten. De atmosfeer doet Amerikaans aan en de gerechten hebben Amerikaanse namen maar het smaakt echt goed een aanrader

Datum van bezoek: april 2016
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2016
12 augustus 2015 beoordeeld

Limerick heeft niet veel goede restaurants en zeker niet zo gezellig. Ontdekt tijdens een zoektocht in de stad in een souterain naast een Thais restaurant. Grote verrassing qua sfeer, heel gezellig en heerlijk gegeten. tip: als je even moet wachten tot er een tafel vrij is, duurt dat maar even en tis het wachten meer dan waard.

Datum van bezoek: augustus 2015

Reizigers die Texas Steakout bekeken, bekeken ook

Limerick, County Limerick
Limerick, County Limerick

In Texas Steakout geweest? Deel je ervaringen!