“Wk bbq”
Beoordeling van Texas Steakout

Texas Steakout
Geclassificeerd als nr. 27 van 351 Restaurants in Limerick
Keukens: Amerikaans, Europees
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was jullie misschien niet opgevallen, maar er was een wk bbq in jullie stad...
Op het plein deed er de ronde dat er een texas steak house was in limerick waar we echt moesten zijn...
Heel eerlijk gezien wij dagelijks bbqen op de amerikaanse manier vermijd ik liever zulke zaken. Maar als bbqcollega’s je dit aanraden dan kan je dit moeilijk negeren.
Proficiat smaken zaten goed en het vlees was gegaard hoe het moest of hoe het gevraagd was....
Met andere woorden een echte aanrader!

Nu waarom een 4 en geen 5?
De wijn...
Helaas waren jullie wijnen kwa smaak niet het niveau zoals het niveau van jullie eten.

Datum van bezoek: september 2017

30 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangekomen laat in deze stad en toch nog willen eten. Een aanrader van de lobby naar ik moet zeggen heerlijke steak gegeten. De atmosfeer doet Amerikaans aan en de gerechten hebben Amerikaanse namen maar het smaakt echt goed een aanrader

Datum van bezoek: april 2016
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: april 2016
12 augustus 2015 beoordeeld

Limerick heeft niet veel goede restaurants en zeker niet zo gezellig. Ontdekt tijdens een zoektocht in de stad in een souterain naast een Thais restaurant. Grote verrassing qua sfeer, heel gezellig en heerlijk gegeten. tip: als je even moet wachten tot er een tafel vrij is, duurt dat maar even en tis het wachten meer dan waard.

Datum van bezoek: augustus 2015
9 april 2015 beoordeeld

Hier zaterdagavond gegeten met 5 personen. Zag er sfeervol uit en het was erg druk. Moesten even wachten omdat ze de tafel voor ons klaar moesten zetten. Personeel was vlot en vriendelijk. Ruime keuze aan (iers rund)vlees. Allemaal een heerlijk 3 gangen menu gegeten en erg tevreden over dit restaurant. De chocolat chip cookie jar is als dessert een echte aanrader.

Datum van bezoek: april 2015

Reizigers die Texas Steakout bekeken, bekeken ook

Limerick, County Limerick
Limerick, County Limerick

In Texas Steakout geweest? Deel je ervaringen!