“Eens iets anders dan het eten uit de pub”
Beoordeling van The Cornstore

The Cornstore
Reserveren met OpenTable
The Cornstore is niet beschikbaar via onze online partner voor de tijd die je hebt geselecteerd.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 11 van 351 Restaurants in Limerick
Geschikt voor: Romantisch, Grote groepen, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar dagen dingen te eten uit een pub (wat lekker was en ons gesmaakt heeft) was dit restaurant toch een verademing waar we eens iets anders konden eten.
Simpel smaakpatroon met subtiele eigenwijze twistjes.
De bediening was vlot en vriendelijk, het interieur is gezellig en als we ooit nog eens in de buurt zijn komen zeker en vast nog eens langs.

Datum van bezoek: september 2017

30 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging :

centraal in de wijk met pubs en restaurants. Makkelijk te vinden.

Interieur :

Trendy interieur. Leuk en gezellig.
Bediening is erg vriendelijk ( en aangenaam om naar te kijken )

Eten :

We hebben allemaal verschillende gerechten genomen en waren allen enthousiast. Zeer lekker.

Datum van bezoek: september 2016
11 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond gegeten in dit restaurant met twee collega's . Allen hadden we vis al hoofdgerecht en ik moet zeggen heerlijk. Ook de starters en het dessert waren niet te versmaden. Een echte aanrader

Datum van bezoek: april 2016
23 juni 2014 beoordeeld

Een typische Ierse binnenkomst, donker met op de juiste plaatsen voldoende licht.
Lekkere Ierse bieren, een drukte van de lokale bevolking die lekker willen eten. Niet de Ierse keuken zoals je zou verwachten maar een uitstekende kaart met nationale en internationale gerrechten. Het vlees komt uit Ireland en dat merk je, samen de bereiding van de kok komt het tot een gerecht waarvoor je zeker terug wil komen.

Datum van bezoek: maart 2014
2 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitstekende bediening, met dank aan Alex.
Kwaliteit driegangen menu was goed, aanrader: zalm met mosselen/gamba's op bedje van spagetti. Uitstekende textuur

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer

Reizigers die The Cornstore bekeken, bekeken ook

Limerick, County Limerick

In The Cornstore geweest? Deel je ervaringen!