“goed restaurant met goed eten”
Beoordeling van No. 4 on the Square

No. 4 on the Square
Geclassificeerd als nr. 7 van 124 Restaurants in Tralee
15 juli 2018 beoordeeld

Na een heerlijke vakantiedag hier gedineerd. We kregen een tafeltje op de bovenverdieping, vlak bij de trap waar de bediening op en af liep. Maar het eten was goed. We hadden hake en linguini. Als dessert Eton Mess. Heerlijk. Helaas vergeten daar een foto van te maken. Bij het verlaten van het restaurant kwam een ober ons achterna met een kaartje van Tripadvisor of we het restaurant wilden beoordelen. Wel, bij deze dus. :)

Datum van bezoek: juni 2018

28 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten, leuke plek, matige bediening.
Eten is erg lekker maar je wordt wel een beetje verwaarloosd door de bediening

Datum van bezoek: april 2018
19 juli 2017 beoordeeld

Op het plein hebben we eerst op het terras voor de deur wat gedronken. Wel even wennen dat je zelf binnen je drinken moet gaan halen. Maar dat zag er gezellig uit, dus daarna binnen ook wat gegeten. Het is een trendy restaurant, gezellig ingericht, kleurrijk, met 'launch' muziek. Op deze zaterdagavond was de bovenverdieping al helemaal gereserveerd (veel lokale mensen die in hun mooiste kleding echt uit gaan!), dus zaten we beneden aan een soort van bartafel op hoge stoelen. Dat gaf een leuk uitzicht. Het eten was heel goed; lekker vers klaargemaakt (we konden de open keuken op de 1e verdieping net zien), geen overdreven grote porties, maar ruim voldoende. Omdat we net voor 7 uur aanschoven, hadden we het early-bird menu (van 5 tot 7 uur). De kaart is in de basis niet heel erg groot, maar wel keuze uit meerdere soorten vlees en vis. Wat ons betreft zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2017
3 juni 2017 beoordeeld

Gezellige bar/restaurant met een kleine maar gevarieerde kaart, tussen 5-7 een vroege vogels 2 gangenmenu voor e.21. Porties niet overdreven groot zoals vaak wel het geval is. Voor h er haling vatbaar.

Datum van bezoek: juni 2017
29 juni 2016 beoordeeld

niet echt vriendelijk personeel. Bardame was aan de telefoon (zo te horen prive) en liet je gewoon wachten.

Datum van bezoek: juni 2016

Reizigers die No. 4 on the Square bekeken, bekeken ook

Tralee, County Kerry

In No. 4 on the Square geweest? Deel je ervaringen!