“Super gezellige Inn.”

Geclassificeerd als nr. 4 van 128 Restaurants in Tralee
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
29 mei 2018 beoordeeld

aangenaam restaurant. Uitgebreide kaart. Zeer breed en internationaal publiek naast de Ieren natuurlijk. Efficient gerunde zaak. Eigenares heeft voor een ieder aandacht. AANRADER

Datum van bezoek: mei 2018
fiona c, Manager van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 mei 2018

Dear AadB,
Thank you for your fantastic review, we are so happy you enjoyed your visit. Kind regards, Fiona & Kevin

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kirby's Brogue Inn

De Kirby's Broque Inn is geen echte Inn meer, het is een volwaardig restaurant waar dure maaltijden worden geserveerd. Het eten is verrukkelijk en zeer goed maar de sfeer is niet wat je verwacht bij een Inn, het is een restaurant sfeer. Zakelijk.
De bediening is vriendelijk maar niet hartelijk, we kregen ongevraagd ineens de rekening op tafel.
Voor het eten is het een aanrader maar als je de sfeer van een Inn zoekt moet je daar niet zijn.

Datum van bezoek: mei 2018
fiona c, Manager van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

Dear Anja R,
Thanks for your review.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enigszins steriele bar met een prima sfeer en een goede menukaart met heerlijke blue cheese burgers.

Datum van bezoek: september 2017
fiona c, Owner van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017

Dear ArJoGro,

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijke verse lasagne gegeten. De chips die er bij werden geserveerd waren heel lekker.
Vriendelijk personeel. Prijs is niet duur.

Datum van bezoek: augustus 2017

Dear Bradley D,
Thanks for your review, Regards, Fiona & Kevin

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn echtgenote bezochten we dit gezellig restaurant op aanraden van de top 10 trip advisors waardering. Het is de beste steak van de laatste jaren die ik heb gegeten .mijn vrouw nam verse vis in een krokant korstje en inderdaad alles zeer vers. Als je op een zaterdag gaat spelen er leuke livebands. Hele fijne avond gehad .

Datum van bezoek: juli 2017
fiona c, Owner van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2017

Dear WernerCC,
Thanks a million for you great comments. Fiona & Kevin

Reizigers die Kirby's Brogue Inn bekeken, bekeken ook

In Kirby's Brogue Inn geweest? Deel je ervaringen!