“Geen echte Inn meer”

Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kirby's Brogue Inn

De Kirby's Broque Inn is geen echte Inn meer, het is een volwaardig restaurant waar dure maaltijden worden geserveerd. Het eten is verrukkelijk en zeer goed maar de sfeer is niet wat je verwacht bij een Inn, het is een restaurant sfeer. Zakelijk.
De bediening is vriendelijk maar niet hartelijk, we kregen ongevraagd ineens de rekening op tafel.
Voor het eten is het een aanrader maar als je de sfeer van een Inn zoekt moet je daar niet zijn.

fiona c, Manager van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 mei 2018

Dear Anja R,
Thanks for your review.

26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Enigszins steriele bar met een prima sfeer en een goede menukaart met heerlijke blue cheese burgers.

fiona c, Owner van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 november 2017

Dear ArJoGro,

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier een heerlijke verse lasagne gegeten. De chips die er bij werden geserveerd waren heel lekker.
Vriendelijk personeel. Prijs is niet duur.

Dear Bradley D,
Thanks for your review, Regards, Fiona & Kevin

8 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met mijn echtgenote bezochten we dit gezellig restaurant op aanraden van de top 10 trip advisors waardering. Het is de beste steak van de laatste jaren die ik heb gegeten .mijn vrouw nam verse vis in een krokant korstje en inderdaad alles zeer vers. Als je op een zaterdag gaat spelen er leuke livebands. Hele fijne avond gehad .

fiona c, Owner van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 juli 2017

Dear WernerCC,
Thanks a million for you great comments. Fiona & Kevin

4 juni 2017 beoordeeld

Op de avond van de champion league hier gegeten. Alles was prima van smaak en zowel de beef als lamsrack waren zonder steakmes te snijden. Gezellige sfeer met zowel eters als bar bezoekers. Vergeet deze pub niet als je in trailer bent!

fiona c, Owner van Kirby's Brogue Inn, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 juli 2017

Dear Henk D,
Thanks for your review, we are delighted your enjoyed your meal with us. Kind regards, Fiona & Kevin

Reizigers die Kirby's Brogue Inn bekeken, bekeken ook

Tralee, County Kerry
Tralee, County Kerry

In Kirby's Brogue Inn geweest? Deel je ervaringen!