“Goed en lekker en veel groenten op de kaart”
Beoordeling van Khao Asian Street Food

Khao Asian Street Food
Geclassificeerd als nr. 15 van 203 Restaurants in Killarney
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar avonden typisch Iers pub eten met zeer weinig groenten is dit een verademing. Volop groene groenten en goede vegetarische opties. Het eten is lekker en je krijgt ruime porties. De vegetarische curry is goed. En de noodles met kip ook. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Goed adres voor een lekkere en gezonde hap!

2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor de liefhebber van Aziatisch streetfood is dit een absolute aanrader. Mooie gerechten tegen een schappelijke prijs. Een verademing tussen alle pubs en typisch Europese restaurants.

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten. Als je van spicey houdt maar ook als je dat niet lekker vindt. Zelfs de gerechten die op de kaart als spicey zijn aangemerkt kunnen minder spicey geserveerd worden. Alles wordt dus ter plekke bereid. Geen eenheidsworst.

23 juli 2017 beoordeeld

Verzorgde menukaart. Kids hadden iets té spicybgekozen, ondanks geen aanduiding van 'spicy' . Vraag dus best vooraf hoe spicy iets is zodat het kan gegeten worden met smaak. Zeer originele borden, mooie en lekkere verse producten, top! De curry met rundvlees en bamboe was zaliglekker. Mijn voorkeur ging naar voor de bruine rijst. Ik las hier ergens dat 'spicy' niet echt pikant is maar daar denken wij anders over, we zijn het echter niet gewooon om pikant te eten,dat is zeker de reden. Ook glutenvrije en vegetarische maaltijd te krijgen, goed aangeduid. Alle allergenen staan vermeld op de menukaart, super! Gastvrouwen heel vriendelijk en slaan een gezellig praatje, super! Lekkere goede ervaring met deze Aziatische keuken als je de fish & chips wil overslaan. Goed adresje, niet twijfelen!

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed en verzorgd restaurant.
Ze waren zeer gastvrij, en het eten was heerlijk, wij hebben er twee avonden gegeten omdat het top was.

Reizigers die Khao Asian Street Food bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry
Killarney, County Kerry

In Khao Asian Street Food geweest? Deel je ervaringen!