“Duur voor wat er geserveerd wordt”
Beoordeling van The Laurels Pub

The Laurels Pub
Geclassificeerd als nr. 23 van 203 Restaurants in Killarney
Keukens: Bar, Eetcafé
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
10 juni 2018 beoordeeld

We hebben daar gegeten op basis van de vermeldingen en de reviews op deze site. Het was er druk en lijkt inderdaad een place to be. Vriendelijke bediening doch het was er zeer koud binnen. De kaart biedt klassieke Ierse gerechten, evenwel zonder dat deze er bovenuit springen qua smaak of kwaliteit. Bovendien ligt de gemiddelde prijs eerder aan de hoge kant voor zgn "bar food". Prijs/kwaliteit onvoldoende.

Datum van bezoek: juni 2018

17 juni 2017 beoordeeld

Traditioneel Ierse gerechten te bestellen. Betaalbare prijs en prima eten.vriendelijk personeel. Erg druk; veel toeristen maar ook locals.

Datum van bezoek: juni 2017
11 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke en vlotte bediening. Heerlijke burgers met friet gegeten. Gped eten voor redelijke prijzen.

Datum van bezoek: mei 2017
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben heerlijk gegeten bij dit restaurant annex pub. Het eten was snel, lekker en redelijk geprijsd. Het toilet was wel een minpuntje, die waren niet echt schoon. Maar, de gezelligheid maakt heel veel goed.

Datum van bezoek: augustus 2016
29 mei 2014 beoordeeld

waar we op de bonnefooi terecht kwamen maar eerst heerlijk biertjes hebben gedronken en toen heerlijk fish en chips hebben gegeten

Datum van bezoek: mei 2014

Reizigers die The Laurels Pub bekeken, bekeken ook

In The Laurels Pub geweest? Deel je ervaringen!