“Heel goed restaurant.”

Keukens: Iers, Internationaal
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2017 beoordeeld

We waren hier twee maal in juli. Fantastische vissoep (chowder), prima vis (cod) en steak. Klassiek restaurant met vriendelijke bediening.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. Een paar Ierse recepten waaronder de 'fish cakes'. Hoofdgerecht was vooral de 'cod' super, een aanrader. Erg vriendelijke bediening.

Treyvauds, Owner van Treyvaud's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juli 2017

Thank you Elma!!

5 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten omdat we niet konden kiezen tussen alle lekkere dingen op de kaart.
Vriendelijk personeel, snelle service ondanks de drukt en heerlijk eten!
Aanrader!

17 juni 2014 beoordeeld

Heerlijke zalm en hake gegeten. Zelden zo lekker geproefd. Tel de vriendelijke bediening erbij op en je hebt een fantastische avond.

• Sfeer
Treyvauds, Owner van Treyvaud's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 juni 2014

Hi Emguddee. Grote Afbeelding en grote herziening!! Heel hartelijk bedankt

31 mei 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier heerlijk gegeten.
een goed gevulde Vis chowder met als hoofdgerecht op de huid gebakken zalm. Zeer lekker en aan tafel gebracht door zeer attente en vriendelijke bediening.

Treyvauds, Owner van Treyvaud's, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 juni 2014

Hi PeterV. Blij dat je genoten hebt van alles. Bedankt voor het posten van uw beoordeling

Paul Treyvaud

Reizigers die Treyvaud's bekeken, bekeken ook

In Treyvaud's geweest? Deel je ervaringen!