“Leuke zaak qua inrichting en prima eten”
Beoordeling van The Porterhouse Gastropub

The Porterhouse Gastropub
Geclassificeerd als nr. 22 van 203 Restaurants in Killarney
Keukens: Steakhouse, Pub-restaurant
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier twee dagen gegeten tijdens ons verblijf in Killarney en het eten is erg lekker. Ook hier lopende band werk maar bediening is alert en vriendelijk. Inrichting is hartstikke leuk en maakt de zaak minder enorm om te zien. Hoofdgerechten waren erg goed. Dessert gewoon goed. Alles meer dan genoeg. Prijs kwaliteit is erg goed

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de gelezen.beoordelingen hier naar toe gegaan. Sfeer en.bediening is prima. Het eten is echter middelmatig. Geen enkele vis op de zeevruchten schotel kon mij imponeren. Ook de lamsschouder kreeg de handen niet op elkaar.

Datum van bezoek: juni 2018
22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gezellige, maar wel drukke eettent. Goede live muziek en vriendelijke bediening! Het eten is heerlijk en goed verzorgd! Aanrader!

Datum van bezoek: mei 2018
4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat het restaurant steakhouse-achtig aandoet waren wij aangenaam verrast door het eten. Lamsbout gegeten zoals je hem niet vaak treft. Heel leuke bediening, goede wijn en leuke live-muziek.

Datum van bezoek: mei 2018
2 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je trek hebt is het wel zinvol om te reserveren. Tent was tot de nok toe gevuld. We moesten een half uurtje wachten aan de bar, wat overigens geen straf was... eten was verrassend goed.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die The Porterhouse Gastropub bekeken, bekeken ook

Killarney, County Kerry

In The Porterhouse Gastropub geweest? Deel je ervaringen!